TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fabienne
14-6-2013
|
3-2-2013 18:14:30
hey op 3,5 maand zie je nog niet veel van een buikje hoop met jullie mee
|
|
Sofie
6-7-2013
|
3-2-2013 18:15:55
Ik zou er gewoon mee doorgaan!! Ik ben het aan mijn kledij beginnen voelen op 3 maanden en was blij dat ik toen zwangerschapskleren kon dragen.. Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.. Heb je je eerste pas al gehad? Of wanneer vindt die plaats? Weet je tegen dan al of je zwanger bent of niet? Indien het niet zo is en het is de volgende rond 'raak' dan zou je 2,5 maanden zwanger zijn en zal je het nog niet zo echt voelen. Indien het nu meteen 'rak' zou zijn kunnen ze er misschien rekening mee houden bij je eerste pasbeurt als die nog niet geweest is tenminste..
|
|
Nadia
5-10-2013
|
3-2-2013 18:21:11
oh spannend, succes alvast!
de dames in mijn omgeving die ik ken die zwanger zijn ... daaraan zag ik het pas na een kleine 4 maanden, dus net in jouw timing... maar dan nog was het maar een minibuikje - kan dat bij je laatste pas niet een beetje aangepast worden dan, moest dat zo zijn? voor die prijs mag dat toch wel, denk ik hihi
|
|
Tamara
23-5-2014
|
3-2-2013 18:23:18
Ik zou er ook gewoon mee doorgaan. Op 3,5 maand zie je meestal echt nog niet veel. En indien je kleed achteraan met touwtjes moet aangespannen worden, denk ik niet dat dat een groot probleem oplevert. Veel succes alvast! :)
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
3-2-2013 19:44:15
Het wordt achteraan inderdaad met lint aangespannen...
De pas is begin april... Ik zal nog eens goed nadenken erover... Ik heb toch beetje schrik...
XXx
|
|
Caroline
14-6-2014
|
3-2-2013 19:54:55
Hey Stéphanie
Bij mij zag je van het eerste helemaal niets op 3.5 maand. Ik ben zelfs nog afgevallen in het begin. Dus ik zou er echt gewoon mee doorgaan. Bij mijn 2de zagde het al wel goed. Maar mijn zoontje was ook nog maar 4 maand toen ik terug zwanger was van mijn dochter. Dus dat is ook nog wel een verschil. Dus ik zou zeggen gewoon doen..... Veel succes zou ik al vast zeggen. Tis verschrikkelijk als je lang moet wachten voor het zwanger zijn.... Leef met jullie mee.
Succes groetjes xx
|
|
Sanne
|
3-2-2013 20:10:35
Hoi,
Ik pas voor een soortgelijke keuze gestaan, ik moest beginnen met een hormonen behandeling om zwanger te kunnen worden (we zijn +1j aan het proberen). Ik heb ook even getwijfeld om mijn kleed te kopen maar ik heb er toch voor gekozen om te beginnen met de hormonen. Ik ben vorige maand begonnen en we trouwen in mei. Op de plaats waar ik mijn kleed gekocht heb zijn ze op de hoogte en ze zien hier ook geen probleem in omdat het nietmeer zo lang is.
Ik heb van deze keuze alvast geen spijt maar dit zal je voor jezelf moeten uitmaken. Ik heb na 2 operaties het gevoel dat ik niet meer te lang wil wachten!
Succes!
|
|
Inge
23-5-2009
|
3-2-2013 21:36:37
Toch oppassen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap zag,je al een buikje op 8/9 weken... Maar wat je ook beslist, ik wens je veel succes, met de trouw en toekomstige zwangerschap!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
3-2-2013 22:19:41
Mijn kleed hangt hier al...Ik denk dat ik het eens ga aandoen en een kussen ertussen ga steken :p Dan merk ik of het 'haalbaar' is of niet :p Het klinkt waarschijnlijk belachelijk maar dan kan ik mss gemakkelijker beslissen...
|
|
Ilse
9-7-2011
|
3-2-2013 23:03:47
Ik zou toch ook opletten hoor. Ik ben nu ook zelf zwanger en ben iets meer dan 3 maand ver. Het is echt al een zichtbaar buikje hoor, ik kan het echt niet meer wegsteken! Ik kon op 8 weken al geen gewone jeanbroeken meer verdragen. Alles moet ook wat losser zit in die zone want je zal het anders vervelend vinden.Ik ben van nature niet dik ofzo maar ben wel 'n kleintje = 1m60, misschien heeft het daar iets mee te maken. Ik heb wel altijd al een klein buikje gehad zonder zwanger te zijn maar zeker niet opvallend in kledij ofzo. Moest ik jou zijn zou ik het toch nog even laten. Ik begrijp het verlangen, het is jouw keuze!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
3-2-2013 23:06:09
We denken erover na om in maart te beginnen...Dan ben ik max 10 weken en is het (hopelijk) nog haalbaar - denk ik- Anders is het nu ook zo snel snel want ik moet één dezer menstrueren en dan begint het volledige proces een 5tal dagen later dan is het zo snel snel snel!
Ik denk even alles laten bezinken en morgen nog eens goed samen praten en beslissen. Bedankt allemaal!
|
|
Jasmien
6-4-2013
|
4-2-2013 0:50:12
Hoi Stéphanie,
Ik heb een aantal weken zelf ontdekt dat ik zwanger ben, en ik ga op mijn trouw dus 20 weken zijn. Niet ideaal, maar zo is het nu eenmaal, en als enkel het kleed in de weg zit, dat maak ik er mij niet te veel zorgen over (als het dat maar is he :))
Nu, ik zou eens naar de winkel bellen waar je je kleed kocht om te vragen of zij een oplossing zien. De winkel zei bij mij dat ze het wel kunnen aanpassen.
Ik ben op zich heel blij dat ik al wat verder ga zijn, en niet in mijn eerste 3 maanden ga zijn op mijn trouw! Ik zit nu aan 8 weken en ik ben zo zo zo ontzettend misselijk en moe. Ik heb geen energie en kan geen eten binnenhouden! Ik zou persoonlijk dus liever met een buikje op de trouw zitten, dan er niet van kunnen genieten...
Groetjes
|
|
Jozefien
14-6-2013
|
4-2-2013 10:30:10
Hey Stéphanie,
Ik ben in 2011 ook zwanger geworden via inseminatie en het is pas de 3e keer gelukt. Ik was toen 23j en gezond, dus je zou al heel veel geluk moeten hebben denk ik om meteen zwanger te zijn. Het kan natuurlijk altijd. Alvast veel plezier en geluk!
|
|
Elen
5-10-2013
|
4-2-2013 10:48:11
Hi, Hier hetzelfde hoor. Ik ben pas beginnen een buikje krijgen op 24 weken! Dus ik verzeker je, op 3.5mnd ga je zkr nog niets zien! xoxo
|
|
angelique
8-6-2013
|
4-2-2013 12:57:04
hey hey,
jij staat in beraad om het te doen, wij trouwen 8 juni en ik neem nog 1 maand de pil daarna gaan wij ook voor een 2de kindje ( nu een zoontje van 4 maand) ik zou heel graag op mijn huwelijk kunnen vermelden dat we opnieuw zwanger zijn maar zo zie je maar dat meningen verschillen hé ;-), als het echt u droom is moet je er voor gaan!!! liever trouwen met een dikke buik en een wonderke op komst = dubbel genieten dan met een dubbel gevoel zitten van mss kon ik nu wel zwanger zijn ;-)
ik zu zeggen go for it!! Qua buikje, jah ik was 13 weken zwanger en je zag het al heel goed maar ben niet mager had al een buikje vooraf en was dan zo trots dat ik al buikbanden droeg en een belletje enzo ...
succes met de keuze, en geniet van u toekomstige bruiloft en zwangerschap ;-)
|
|
sarah
31-8-2013
|
4-2-2013 20:42:17
Hey Stephanie, Wij zitten ook in dezelfde situatie. Heb 13/02 mijn intake gesprek en dan zou ik normaal gezien na 21 dagen de pil en neusspray gebruikt te hebben eind maart kunnen bevrucht worden. Ik zal dan 5 maand zijn als het direct pakt en anders zal het minder zijn maar hoop dat ik niet al te veel keren moet proberen. Buikomvang hangt af van persoon tot persoon en wat je eet en of je nog voldoende beweegt. Bij mijn zoontje was er niet veel te zien op 3 maanden maar wegens slechte voedingsgewoontes was op het einde 25 kg extra en was er heel veel van mij :-). Succes met je beslissing en de behandeling
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|