TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Romina
10-8-2013
|
19-3-2013 17:37:27
Wij trouwen daar 10 augustus 2013.
Mijn schoonfamilie heeft daar al een feest georganiseerd en het schijnt heel goed te zijn...
|
|
katrien
3-8-2013
|
19-3-2013 21:32:10
Hey romina!
Zo leuk! Dan trouwen wij daar juist 1 week voor jullie! Fijn dat jullie daar al goede ervaringen mee hebben, wij zijn vooral gevallen voor de locatie. Hoe was het eten? En weten jullie al wat je gaat serveren? Groetjes, katrien
|
|
Romina
10-8-2013
|
23-3-2013 10:09:31
Hoi Katrien..
Ja inderdaad, spannend hé! Ik ben ook gevallen voor de locatie. Men partner omwille van de goede service en het lekkere eten. Zelf heb ik daar geen ervaring mee. Maar hun prijs valt echt goed mee. Wij voorzien € 90 euro voor de mensen van receptie, diner en dansfeest en € 50 voor de mensen van het dansfeest. Maar zij zelf zegt dat dat ruim genomen is, maar ik denk dan... beter te ruim, dan kan het alleen maar meevallen.
We hebben wel al een afspraak gemaakt met de eigenares. En.. alles is mogelijk. Wij doen bijvoorbeeld een ceremonie in hun tuin en dat mogen we allemaal zelf klaarzetten de dag ervoor (dan ben ik zeker dat alles staat zoals ik wil hé :p ). Zeker een aanrader en hopen op goed weer, dan kan het buiten met zicht op het meer. Anders is het in een tent dat zij zelf staan hebben.
Wij gaan voor de gerookte zalm met garnaaltjes als koud voorgerecht. Dan een warm voorgerecht, maar daar zijn we nog niet uit. Daarna volgt parelhoen met druivensaus en kroketten (wij eten dat liever dan frieten). Het dessert zal dan het bordje van de chef worden.
Menu's moet je zelf maken, maar dat is niet zo erg vinden we. We werken met 1 menu voor 4 personen (of 1 per koppel, ook nog niet uit).
Voor de rest zorgt zij voor fuchsia bloemen (ipv wit), omdat we met een accentkleur werken.
De dj mag je wel niet zelf kiezen, maar hij is er al van het begin van het feest en hij zou er wel een fijn feest van kunnen maken. Een zorg minder!
Als je nog fijne ideetjes hebt ofzo, laat ze me dan zeker maar weten! We kunnen via dit forum in contact blijven op vlak van de zaal...
Groetjes!
|
|
veronique
28-6-2014
|
23-6-2013 17:11:11
Hey,
Wij zijn ook gaan kijken, locatie adembenemend maar ze legde niet echt iets voor...
Had verwacht foto's foto te krijgen....
Kan niet echt een beeld vormen
|
|
katrien
3-8-2013
|
26-6-2013 21:49:10
Hey, nee dat is waar. Als je expliciet vraagt naar foto s kan ze er wel een paar tonen. Ze werkt ook niet met standaard formules maar er is heel veel mogelijk. Ben vandaag nog eens langsgeweest en heb er alle vertrouwen in. Na 3 augustus kan ik je wel foto s tonen!
|
|
veronique
28-6-2014
|
27-6-2013 10:11:50
Het Katrien,
Ondertussen is de zaal bij ons ook vastgelegd bij de witte meren.
Vooral benieuwd naar prijsverhouding vr eten, 3gangen voor 30euro lijkt me weinig niet? Hebben jullienal menu?
|
|
veronique
28-6-2014
|
27-6-2013 10:13:58
Ps je mag wel een andere dj nemen hoor.... Heb ik nog gevraagd :)
|
|
katrien
3-8-2013
|
28-6-2013 15:05:07
Hey Veronique, wat leuk! Je mag inderdaad een andere dj nemen maar wij hebben voor de gemakkelijkheid hun dj genomen, hij kent de locatie goed en is er al vanaf het begin bij ( wij doen ook een ceremonie in de tuin).
Wij doen eerst 2uur receptie met 7 hapjes cava en fruitsap. Voor het diner hebben we: kabeljauwfiltet met witte wijnsaus en fijne groentjes cressonsoep lamsfilet met mosterdsaus, groentjes en gratin dauphinois dessertenbuffet en kaas Jullie prijs is idd wel laag, misschien is het zonder drank? En over welke gerechten gaat het? Bij ons is de menu 60 euro en voor het dessertenbuffet 10 euro (kaas is nog aparte prijs) Receptie is 1 euro per hapje en dan moet je de drank er nog bij rekenen.
|
|
veronique
28-6-2014
|
9-8-2013 20:53:31
Hey Katrien,
Proficiat met je huwelijk!! Hoe is alles verlopen?
Wij verwachten een 200 pers, op avondfeeest hoe was jullie ruimte ingedeeld en hoe was de dj?
Xx veronique
|
|
eline
16-7-2016
|
12-3-2014 20:32:51
Hallo, ik ben ook benieuwd naar de feesten die reeds gepasseerd zijn. Hopelijk is het meegevallen?
|
|
veronique
28-6-2014
|
12-3-2014 21:12:02
Wij hebben uiteindelijk besloten om ons feest daar niet te houden, 200 man zie ik daar echt niet binnen zitten. Wij hebben gekozen voor salons Deli Dish en super te vreden van tot nu toe
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|