Terug naar overzicht
Ook eens de belichting bekijken. Kan alles gedimd worden od is het slechts "aan" of "uit"?Is het alles uit, moet je dj in ieder geval hier rekening mee houden.Ook leuk is kleur led-spots, op de grond en naar het plafond schijnend.grtz
Op pinterest.com vind je heeel veel inspiratieideeen, je kan echt zoeken naar zaalversiering, kerkversiering, tafelversiering... Ik heb hier veel ideeen opgedaan!
Ook op etsy kan je heel wat leuke voorbeelden vinden! Of even googelen en je komt al vrij snel huwelijksblogs tegen waarop je ook heel wat leuke decoratietips kan vinden.
Ik heb enkele favorietjes, oa www.theknot.com , een Amerikaanse site. Je moet een profiel aanmaken om veel dingen te kunnen zien, maar dan kan je aan heel veel leuke DIY (do it yourself) ideetjes die je ook kan opslaan in je profiel en zo is het dus een soort Pinterest maar dan specifiek voor de trouw. Het is vind ik wel een beetje een onoverzichtelijke site, maar ik heb er toch al veel leuke dingen gezien. Ook op trouwplaza.be staat veel doe het zelf, en op trouwartikelen.nl kan je vanalles bestellen maar via die weg ook wel wat inspiratie opdoen... Mijn laatste nieuwe ontdekking is www.marthastewartweddings.com , ook een eindeloze verzameling van knutseltips. Ik heb er al heel veel van opgestoken, want ik zal ook een doe-het-zelf-bruid zijn. Wij hebben een gezellige maar simpele zaal zonder versiering en zonder traiteur (om de kosten te drukken), maar ik zie het als een uitdaging om er zo ook iets heel persoonlijks van te maken in plaats van een weliswaar heel mooie maar traditioneel aangeklede zaal...Hopelijk heb je iets aan de tips, en als je zelf nog leuke dingen ontdekt mag je ze altijd delen!Groetjes!