Terug naar overzicht
hey,Hele mooie collectie hé. Het mijne is ook van Rembo. Ik heb zelfs geen ander merk gepast Ik weet dat ze bij La Spoza (roeselare) Rembo Styling hebben. Zij hebben ook een outlet winkel dus misschien vind je daar wel iets.Het adres : Kortrijkseweg 82, 8791 Beveren-Leie ik heb op het forum nog niet echt negatieve reacties op deze winkel gelezen.Hopelijk vind je iets!
heyIk heb ongeveer anderhalf jaar geleden ook een jurk van Rembo gekocht. Ik kocht hem bij Couture Rachel in Temse. De jurk kostte 650 euro en alles bij elkaar kostte het geheel 12OO euro . 650 jurk en dan nog retouches, schoenen, juwelen, lingerie,...groeten Delphine
mijn jurk was ook van remboheb er 700 voor betaald in robel te roeselare, ze hebben daar een 'soldenhoekje'
Welke modelletjes vond je mooi en welke maat heb je ongeveer? Ik heb een Rembo gekocht maar moet die nu verkopen. Het is jurk Kirsten van de huidige collectie.
Hey Annelies, ik heb momenteel een maat 40 maar ben nog volop aan het vermageren. En ik ben ook niet van de grootste. (1m63) Ik heb het model Bettina gepast met bandjes rond nek. Ook een bustier heb ik gepast maar weet niet meer hoe het modelletje heet. Kan je eens een foto doorsturen?? Het lijkt me een hele mooie jurk! e-mail: jacobs.machteld@gmail.com.Alvast bedankt!groetjes
Ik heb je een mailtje gestuurd.
Blij te horen van jullie dat Rembo Styling meevalt van prijs. Mijn budget (van de mama :p) is maximum 1.000 euro. Ik ga deze middag naar Maxim Couture in Aarschot kijken. Spannend! Heb je al gekozen?