Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlotte planning! maar toch nog wat vraagjes...

3-2-2013 21:07:04
het gaat allemaal zo snel vooruit en ik ben er ZO blij om dat ik het toch even met iemand wil delen (en om niet weeral mijn familie en vrienden ermee lastig te vallen, zoek ik jullie, mijn soortgenootjes, op ;-) )

* dagplanning ligt vast (stadhuis (Genk), receptie voor de suite tijdens onze foto's en kerk (Oud-Waterschei) ook - begin maart gaan we bij meneer pastoor op bezoek :-))
* zaal voor ons intiem etentje en trouwfuif ligt ook vast (Brasserie Janssens & Janssens // Hotel Europa ) - voorzien ook alle decoratie)
* en zonet de DJ ook (jeeej!) (Robby Pipeleers)
* fotografe (Noortje Palmers) en visagiste (Nadia Maggio) is ook geregeld (kapper is niet nodig - lang leve de krultang, da's voldoende voor mij :-))
* locatie voor de foto's is ook gekozen, hoewel ik me hier toch een klein beetje zorgen over maak (mijn van Waterschei - gaat misschien verbouwd worden dit jaar en daardoor is het onduidelijk of de mijn dan nog toegankelijk is of niet... uitwijken naar een ander mijngebouw zouden we erg jammer vinden, omdat dit gebouw voor ons een erg symbolische betekenis heeft (de grootvader van mijn verloofde is vanuit Italië met zijn gezin verhuisd naar Genk om in die mijn te komen werken. Had ie dat niet gedaan - dan hadden wij elkaar misschien niet ontmoet :-))
* de ringen gaan we door Riet Conings laten ontwerpen (zaterdag 1e afspraak) (we gingen oorspronkelijk voor art clay silver, maar mijn mama vond dat het toch absoluut gouden ringen moesten zijn... ons budget liet dat echter niet toe, maar zij is dan zo lief geweest om oud goud bijeen te gaan zoeken en zo kan het wel voor ons! so sweet!)
* gisteren mijn jurk dus gevonden... whoohoooww!!
* vervoer is ook ongeveer in orde (lang leve de grote collectie aan Fiatjes in onze familie en kennissenkring ;-))
* en iedereen is alvast op de hoogte van de datum zodat ze'm zeker vrij houden :-)
* oh ja en de getuigen hebben al heel erg lang ja gezegd hihi

ik sta ervan te kijken hoeveel we al geregeld hebben! De belangrijkste dingen lijken me vast te liggen...

nu nog:
* kledij voor mijn hubby-to-be
*uitnodigingen
* menu concreet bespreken (staat al half vast)
* mis uitwerken + boekje maken + overde decoratie daarvoor nadenken (moet je trouwens altijd zelf een kaars voorzien? willen dit aan onze priester vragen, maar misschien weten jullie hierop het antwoord al :-))
* bedankjes maken (weten al wat, maar aangezien we er een persoonlijke touch aan gaan geven, hangt er ook wel wat werk aan vast :-))
* gastenboek kopen (ik dacht eraan om een gewoon fotoalbum te nemen en vakken voorzien om zelf foto's toe te voegen van onze dag, dus tussen de boodschappen van al onze vrienden en familieleden... lijkt jullie dat wat of is dat geen goed idee?)
* bruidsboeket samenstellen (mijn mama gaat dat maken :-))
* tegen het einde nog eens naar het stadhuis, mijn kleed laten aanpassen, met de DJ afspreken, ...
° openingsdans kiezen (hebben al wat nummers in gedachten, nu nog kiezen....)
* enveloppendoos voorzien (waar laat je trouwens die enveloppen?? kan me moeilijk voorstellen dat je die doos daar dan de hele avond gewoon laat staan, ofwel?)
* we hebben geen bruidstaart voorzien, om het budget te beperken... we doen 's avonds wel wat hapjes en zo.. maar moet dat eigenlijk? of hoe lossen jullie dat op? zijn er goedkope alternatieven?
* ... vergeet ik nog wat?? Op het eerste zicht lijkt het me dit wel... (oh ja; huwelijksreis zal voor lastminute / met de auto spontaan vertrekken zijn :-) hoeven we nu dus nog niet te regelen)

al goed gewerkt en nog werk voor de boeg dus! whoohooow :-)

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 857

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 21:30:32

Amai goed bezig :-)

Huwelijkskaars zelf te voorzien :-)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 19:44:20

Jullie staan er idd goed voor, met nog meer dan een halfjaar te gaan!

Huwelijkskaars moeten wij ook zelf kopen, maar heb ook al van trouwers gehoord dat ze die krijgen van de priester. Toch eens informeren dus.

Voor de enveloppen: wij gaan de doos heel regelmatig laten leegmaken door mijn broer. Het geld en de kaartjes worden dan op een veilige plaats verzameld (in een kluisje in de zaal, of in een afgesloten auto) zodat niemand met de cadeautjes aan de haal kan!

Veel plezier er nog mee!

Groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...