Terug naar overzicht
Ik had heel graag met een huurwagen Zuid-afrika ontdekt en geëindigd in Mauritius, maar de schoonouders hebben schrik voor de onveiligheid.... (al denk ik dat dat wel meevalt)
Wij wilden eerst ook Zuid-Afrika + Mauritius nemen, maar inderdaad, de prijs is te hoog. Wij gaan nu 18 dagen Zuid-Afrika + Mozambique. Wij hebben een hotel in Mozambique, heel kleinschalig met alle privacy en niets in de buurt. Dus kijken we nu daar enorm hard naar uit:)
Dit item volg ik even mee. we zitten met hetzelfde probleem nl. zuid-afrika en mauritius, maar niet goed voor de portemonee. Misschien hebben andere forumleden tips!
Hallo. Wij hebben een tijdje geleden ook voor hetzelfde dilemma gestaan (met Africatours) dus ik begrijp jullie twijfels. Als je voor Réunion kiest, kies je voornamelijk voor natuur en wandelingen terwijl volgens mij Zuid-Afrika net dat ietsje meer biedt. De accomodaties op La Réunion zijn ook door de band genomen goedkoper dan in Zuid-Afrika maar je kan in laatstgenoemde ook gerust wat goedkopere verblijfplaatsen zoeken.Volgens mij heb je met Zuid-Afrika een meer diverse reis en ik zou dan ook die kiezen.Indien de kosten voor de vlucht je te hoog lijken, is het, zoals Lore zegt, een goed alternatief om vanuit het Noorden van Zuid-Afrika (oa safari in Kruger) door te reizen naar Mozambique. Daar heb je ook echte strandverblijven maar word je gespaard van de duurdere vluchten. Je kan ook meteen gaan voor enkel Mauritius en van daaruit verschillende uitstappen op het eiland doen.Succes met de keuze en laat es weten wat het geworden is!