Terug naar overzicht
de outlet van pierre yves heeft sottero ook de outlet van lasposa
Dag Tima,Ik ben van plan om daar mijn eerste afspraak te maken, bij Pierre Yves. Vraag ik daar dan naar de outlet of hebben ze die echt in de winkel hangen?Ik zou hem liever in outlet kopen aangezien zo'n Maggie Sottero rond de 2000€ draait, dat is toch wel duur. Wij trouwen ook pas in 2014, dus de collectie van nu kan ik na oktober in outlet kopen?
Dag Natascha,Je moet rekening houden dat een collectie meestal twee jaar meegaat. De meeste winkels hebben vanaf oktober nog een deel van de collectie van 2013 en de nieuwe collectie van 2014.Het lijkt me eerder dat je dan collectie 2011-2012 in een outlet winkel gaat vinden.Je vraagt dan best na welke collectie ze binnen hebben in de outlet winkel.
Inderdaad de meeste outlets hebben collecties van 2 tot 3 jaar geleden hangen. Ik kende dit merk niet, maar vind de kleedjes ook heel mooi. Wie weet ga ik er ook naar op zoek :-)
Ok, bedankt voor de informatie. Dan zal ik tegen de zomer aan eens gaan kijken naar Pierre Yves en dan bekijk ik eerst of er iets naar mijn zin tussenzit van de vorige collecties.Bedankt dames!
ik heb het kleedje decadance van maggie sotero en vond het niet in een outlet aangezien het de jurk was die ik wou dan maar gewoon gekocht en idd kost 1750 euro ...
mijn jurk is ook een sottero en was ook gene van 2012 en niet in de outlet was €1680pierre yves zijn outlet is in Deinze die van lasposa in beveren leie
Ah dat is een aparte winkel? In Deinze dat valt nog mee qua rijden.Als ik echt geen goedkopere kan vinden dan zal ik ook de prijs betalen zoals jullie. Aangezien ik mijn kleed zelf moet bekostigen wil ik eerst eens bekijken of het goedkoper kan. Maar ik moet dan wel 100% overtuigd zijn!
idd aparte winkel ( Nieuw is ook onze Pierre-yves OUTLET store in Deinze, waar iedereen na afspraak terecht kan (09 3819100) ) er zijn nog outlet winkels in oostende 'azuro en kortemar (scarpelini) ook maar dan zonder sottero maar heel mooie merken tussen.
Bedankt voor de tips!
In Nederland vind je goedkopere jurken van Maggie S ! Scheelt wel wat blijkbaar om in Nederland je kleed te gaan halen ;) ik trouw ook volgend jaar en ben zot van de kleedjes van Maggie Sottero ! Zeker die met de open ruggen en de strass-steentjes ;)groetjes