Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rent a lounge

4-2-2013 12:58:46
Dag bruidjes,

Iemand ervaring met Rent a lounge? Wij zouden met hen willen samenwerken voor het aankleden van de parochiezaal.

Bedankt!

natascha
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2102

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik4-2-2013 13:24:46

Hoi,
Bij de voorbereidingen van ons huwelijk hebben wij voor verschillende spullen prijs gevraagd bij Rent a lounge.
We vonden ze best prijzig, en werken nu samen (via onze feestzaal) met Fabula productions (veel voordeliger!).

Veel succes!

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik4-2-2013 13:27:21

Bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens kijken!

Wij hebben binnenkort met hen een afspraak en ben inderdaad benieuwd naar hun prijzen.

Belleke
24-8-2013
 Meld misbruik4-2-2013 19:29:53

Wij hadden ook prijs laten maken. Dit kwam heel duur uit. Daarom alsnog gekozen voor een feestzaal. Dit was veel voordeliger!

Remke
13-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 10:55:09

Beste

Ook wij hebben een intens contact gehad met Rent a Lounge.
wij hebben verschillende malen moeten vragen of ze een gedetailleerdere prijsofferte konden opmaken (lees met de individuele prijzen ipv pakketprijs).

Vaak reageerden zij gewoon niet.
Op de trouwbeurs in Gent zijn wij naar hun stand geweest en hebben wij gezien dat er veel meubels al stuk of bevuild waren en dat op een beurs waar ze normaal het beste van zichzelf moeten laten zien.

Wanneer wij gevraagd hadden om op bepaalde vlakken te besparen, hebben zij vlak af gezegd dat dit niet mogelijk was...

Vervolgens zijn wij bij 2 andere eventbureaus terecht gekomen, hun prijs is 1/3 minder en de vriendelijkheid en eerlijke communicatie staat in schril contrast met die van Rent a Lounge.

Wanneer wij uiteindelijk meldden aan Rent a Lounge dat wij een samenwerking niet zagen zitten, kregen wij het verwijt dat ze veel tijd in ons project gestoken hadden en al alles vastgelegd hadden (niet tegenstaande er nog geen contract was).
De onvriendelijkheid was enorm.

Ik ben blij dat we niet onmiddellijk een contract aangegaan zijn en nu samen werken met andere eventbureaus die net hetzelfde kunnen geven...

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik5-2-2013 11:46:45

Bedankt voor de reacties dames.

Dag Remke, ook bedankt voor jou informatie. Dat maakt mij al heel wat minder blij! Zou jij eventueel de 2 andere eventbureaus kunnen doorgeven? Dan kan ik alvast met hen ook contact opnemen.

Pfff wat kan het moeilijk zijn om een geschikte locatie te vinden tegen een geschikte prijs

Remke
13-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 15:23:15

All-in-events en Davinci-events

All-In-events beschikt over eigen locaties, maar kan het ook doen, bijvoorbeeld in een weide, op het strand, in een zwembad.

Dit laatste geldt ook voor Davinci-Events.

Wij hebben offerte gekregen, om je een idee te geven, voor alles locatie = tent, met elektriciteit, eten, giantisch dessertbuffet, meubilair, belichting, decoratie, bloemen, drank vanaf de receptie tot 5 uur 's morgens en dit alles voor 200 personen, prijs: 24000 btw incl... (Davinci-events)

Van All-in-events kregen wij nog geen offerte...

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik5-2-2013 16:13:16

Remke bedankt voor de tips. Ik heb al even snel gaan piepen op de site en ziet er prima uit.

Wow dat is inderdaad een mooie offerte. Bij ons zal ze ongeveer de helft worden aangezien we maar 100 personen hebben.

Super bedankt!

Remke
13-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 18:08:12

Ik mis de 'vind-ik-leuk'-knop :)

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik6-2-2013 10:26:19

Wij hebben offerte gekregen van Rent a lounge. Qua meubelverhuur vallen die prijzen best mee maar het tapijt en de drapagedoeken zijn enorm duur.

Hebben al afspraak bij Da Vinci Events, ben benieuwd.

annelies
19-6-2010
 Meld misbruik4-3-2013 16:25:29

Wij hebben ons huwelijk laten verzorgen door Rent a lounge en waren zeer tevreden!
Ze zijn inderdaad iets duurder dan sommige evenementenbureaus maar deze kunnen niet bieden wat rent a lounge biedt. En als ze het kunnen bieden dan huren ze het in bij rent a lounge en nemen ze zelf hun procent (zelf megemaakt bij een bureau, rent a lounge afschilderen als te duur en uiteindelijk als we bij rent a lounge zaten konden zij de aanvraag van prijsofferte voorleggen van dat bureau voor ons huwelijksfeest!!)

Wat bij ons een groot verschil maakte was dat als we vergeleken wat we kregen bij rent a lounge tegenover bij andere evenementen bureaus, was dat rent a lounge het concept lounge helemaal door trekt zowel naar verzorging van de zaal als het eten.
Bij rent a lounge is het materiaal zeker niet stuk althans niet bij ons, hier en daar zijn er krasjes te zien maar dit zijn VERHUUR meubelen hé. Als je een nieuwe salon verwacht mag je daar ook de prijs van verwachten.

Verder hebben wij nog naar verhuur bedrijven gezocht die lounge aanboden maar wij hebben niet geopteerd voor deze goedkopere meubelen in hout en met een stoffen zitje, wij hadden klasse volle lederen lounge zetels op ons huwelijk.

En qua prijs wij hadden voor ons budget van 15.000€ inrichting van de zaal (witte doeken rondom de zaal, tapijt, zetels, statafels (lichtgevend), krukjes, buffet (lichtgevend), belichting(en dan bedoel ik een cirkel met van die bewegende lichten), een cava/wijn bar, personeel, DJ, receptiehapjes, hoofdgerechten buffet (met chateaubriant, zalm,...), nagerechten buffet (met chocolade fontijn en vers ijs mmmm :-)), en middernacht snacks met frietkraam en dit voor vanaf de receptie tot einde feest 180 personen!

Wij waren dus wel tevreden en kunnen dit ten zeerste aanraden!
groetjes Stephanie en Tom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info