Nu Online
Momenteel zijn er 441 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal

4-2-2013 14:28:38
Hallo,
Ik had graag hier eens tips gekregen in verband het aan kleden van mijn zaal ..(ik huur die zaal ,dus geen zaal waar eten en al verkrijgbaar is)

Welke kleuren gaan goed samen ? en welke zijn mooi voor een trouw?

groetjes

iris
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 591

Lucia
20-8-2011
 Meld misbruik4-2-2013 14:56:19

wit , zwart en rood
wij hadden bij Ava speciaal papier gekocht voor op de tafels ( lijkt heel erg op een echt tafelkleed van stof) dan rode servietten en aan het plafond hadden we van die witte grote bollen gehangen op verschillende hoogtes. ( die je koopt bij Ikea om over een lampenkap te hangen, zo van die papieren die je kan opplooien) en dan met visdraad aan het plafond hangen) Was echt mooi.

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik4-2-2013 15:05:28

Dag Lucia, wat bedoel je met die bollen ? Heb je er een foto van ?

iris
20-7-2013
 Meld misbruik4-2-2013 16:15:30

wel ik wou zwart doen met rood maar iedereen raad dat af! geen zwart voor een trouw zeggen ze

Sommige zeggen dat het de kleur moet hebben van het kleed maar dat wil ik niet :-(

iris
20-7-2013
 Meld misbruik4-2-2013 16:22:29

En heb je die bollen nog voor tegen het plafond? @Lucia

kelly
17-5-2014
 Meld misbruik8-2-2013 19:54:41

hey
Ik ben ook van plan om rood en zwart te gebruiken met een beetje wit.
Zolang je niet teveel zwart gebruikt gaat dit wel meevallen !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...