Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gekleurde trouwschoenen

4-2-2013 15:07:09
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar mijn trouwschoenen. Ik heb een vrij klassiek kleed (parelmoer, lang) maar wil geen klassieke parelmoeren trouwschoenen omdat ik die dan daarna niet kan afdragen.

Ik ben dus op zoek naar pumps in een kleurtje. Ik heb smalle voeten dus de meeste pumps kan ik zo uitshotten, mijn keuze is dus beperkt. Nu had ik er gevonden van guess, maar ik twijfel tussen roze of blauwe... Ik wou een foto toevoegen maar weet niet hoe dat hier lukt... Wat denken jullie dat best onder zo'n kleed zal passen?

Merci!

Dominique
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 703

Tessa
24-8-2013
 Meld misbruik4-2-2013 15:21:37

Hey

Neem eens een kijkje op volgende website: www.elsacolouredshoes.com .

Deze vind ik persoonlijk super!

Groetjes

bella
13-9-2013
 Meld misbruik4-2-2013 18:07:40

Weet je dat je ook je bruidsschoenen kan inkleuren? Ik wilde aanvankelijk ook geen witte aangezien ik dit nooit meer zou dragen, maar nu heb ik er toch witte gekocht aangezien ze in de winkel zeiden dat ze deze na de trouw in alle kleuren kunnen verven, misschien een tip voor jou?

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik4-2-2013 19:32:37

Ik heb rode pumps met sleehakje gekocht (bij Avance). Ook met het idee dat ik deze achteraf zeker nog zal doordragen. En een kleuraccentje vind ik ook wel mooi!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 18:16:03

Ik ga paarse pumps (onze thema kleur) kopen van Noe (google deze maar eens).
Binnenkort spring ik eens binnen in de winkel in Brussel zodanig dat ik genoeg tijd heb om ze in te lopen (aangezien wij op het bovenste verdiep van een appartement wonen ga ik ze niet een hele dag aandoen om ze in te lopen, want dan heb ik last met de onderburen).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...