Terug naar overzicht
Wij werken met Liefde is... (uitnodiging, tafelnamen en decoratie in huis)
Wij hebben geen thema maar wel een dresscode: jaren 60 avondkledij :)
Wij hebben het thema vintage chic gekozen.Wij hebben ook voor een pastel kleurenpalet geopteerd.
wij hebben als thema zee gekozen omdat wij nu aan zee wonen en ons familie van de limburg en aalst zijn en zo trekken wij ook ons uitnodegingen mee wand we waren ook eerst niet van plan voor met thema te werken. voorige week is het in mij op gekomen voor de tafelnamen in de kuststreken te noemen en ons bedankjes ook rond zee te werken dus word ons thema dan zee
Ik ga er een beetje Parijs insteken omdat ik ten huwelijk gevraagd ben op de Eifeltoren,maar ga er zeker niet in overdrijven.Ik ga de bedankingskes, uitnodigingen, menukaarten rond thema Parijs maken en mss tafelnamen maar dat ben ik nog niet zeker je kan er ver in gaan maar uiteindelijk vind ik persoonlijk het traditionele nog het mooist.Groetjes
Wij gaan iets met reizen uitwerken. Reizen namelijk veel en ben ook in Thailand ten huwelijk gevraagd.Dacht eraan om voor elke tafel een ander land te nemen en hierrond nog leuke dingen verder uit te werken (uitnodigingen, plaatsaanduiding...)
wij gaan met het thema Vlinders werken. niet te veel en ook niet te weinig ;-)
Wij hebben niet echt een thema.Maar het gaat wel allemaal in de natuur door (= een 'rode draad'), een picknicklunch midden in het bos en een 'garden party'.Wij werken ook met een kleurenpalet nl. mintgroen, goud en ivoor.