krista
9-8-2013
|
4-2-2013 20:55:11
Hoi Rob, wat vind jij origineel?? Dat is de vraag he ;-)
|
|
Saartje
29-6-2013
|
4-2-2013 21:52:09
Wij gaan cd's maken.
|
|
sofie
7-9-2013
|
4-2-2013 21:58:27
Misschien niet heel origineel maar wij hebben op de site van m&m onze eigen m&m gemaakt op ene staat onze trouwdatum en op de andere staan onze twee namen kan je twee verschillende kleuren kiezen ... En heb je verschillende soorten zakjes vonden wij wel leuk ..,
|
|
Cindy
8-6-2013
|
4-2-2013 22:35:49
Geven jullie aan alle gasten een geschenkje ? Wij hadden eerder gedacht enkel geschenkjes voor de kindjes overdag ... Ik begin me al schuldig te voelen dat we dit niet van plan zijn ...
|
|
sofie
7-9-2013
|
4-2-2013 23:14:43
Ja wij geven aan iedereen iets per koppel , maar dat is iedereen zijn eigen goesting hè :)
|
|
candy
20-7-2013
|
4-2-2013 23:40:59
wij geven aan al onze gasten buiten de ouders,getuigen en bruidskindjes(die krijgen iets anders) een klein emmertje met wat zand in en van Wenteltrapje en dan een klein zakje met snoepjes wat weten we nog nie en daar aan een bedank kaartje wij gaan het wel zelf maken, omdat ik altijd op strand achter Wenteltrapje ga zoeken en heb er genoeg liggen thuis en ons thema is toch zee dus leek het ons wel een leuk ide voor dat te nemen
|
|
debora
18-7-2014
|
5-2-2013 0:02:21
Meestal geef je zelf heel veel om het origineelste bedankje te maken/zoeken, maar kijken de gasten er die avond is naar om en belandt het daarna in een kast. Jaren later ruim je dan op en doe je het weg. Daardoor opteren wij voor een suikerbonentaart. Presenteert heel mooi vind ik, en zijn maar doosjes met suikerbonen in. Dus niks om nadien te bewaren...
|
|
candy
20-7-2013
|
5-2-2013 0:11:03
idd dat is waar meestal beland het toch in de vuilbak daarom dat wij het zelf maken en dat emmertje kan er na nog gebruikt worden voor een bloempottje of zo en ik krijg het emmertje tegen een prijsje en de wenteltrapje heb ik thuisgenoeg liggen en zand kan ik io strand halen (dus geld uitgespaart) enkel juist het snoepje en zakje dat wij moeten betalen heb bedank kaartje maken wij zelf
|
|
krista
9-8-2013
|
5-2-2013 6:27:46
Idd Debora, daarom hebben wij gekozen voor bedrukte pennen. Een pen kan je altijd gebruiken en ik veronderstel dat onze gasten dit ook gaan doen. Wij hebben bewust gezocht achter iets wat achteraf nog gebruikt zou worden. En wie weet weten ze onze trouwdag n jaar later nog via deze manier ;-) Ik denk dat dit iets heel persoonlijk is, een cadeautje bedenken..
|
|
Jessie
20-7-2013
|
5-2-2013 9:07:54
Hey Rob,
Wij wilden ook iets origineels, ik dacht eerst om zelf chocolaatjes te maken, zo van die mendiants (chocoladeschijf met rozijnen en noten op), omdat ik graag bak en hij voor een chocoladebedrijf werkt. Maar da's wel een hoop werk. Dan had ik via internet leuke blikken doosjes met muntjes/ snoepjes gevonden. Die vonden we allebei wel leuk, maar zoals met zoveel van die dingen: wat doe je er nadien weer mee? We zagen op de trouwbeurs ook de feestflitser, leek ons super! Maar ook daar weer de vrees dat een paar van onze vrienden er héél enthousiast mee gaan omspringen maar dat niet iedereen tot aan dat apparaat gaat gaan, of in het geval van de grootouders, er mee zal kunnen / willen werken? Langs de andere kant: ik heb nog niet vaak op het feest zelf een bedankje gekregen, buiten achteraf een foto van het koppel. En vraag me dan af: is dat wel nodig, dat de dag zelf doen? + we hebben dan ook al bellenblaas voor aan de kerk (ik neem aan dat die niet terug in het mandje zal verschijnen :d), snoepjes voor de kindjes,... Wij zijn er nog niet aan uit. Als iemand nog leuke ideetjes heeft... Ik blijf nog even meevolgen :-)
|
|
Annelyn
27-9-2013
|
5-2-2013 9:59:15
wij denken te gaan voor de 'echt-ge-nootjes' of de 'trouw-gommetjes'. Dat kunnen de gasten nog opeten en is iets fijns om te geven.
|
|
Debbie
25-5-2013
|
5-2-2013 11:50:22
Ik ben ook lang op zoek geweest naar een leuk bedankje dat niet achteraan in de kast beland (zonde van het geld ) We zijn uiteindelijk uitgekomen op pasta! Ventje is een supergrote pasta -fan, dus hebben (stapels) pasta in de vorm van hartjes gekocht en gaan die nu mooi in pakken in een schaaltje en een folieke er rond. Dat symboliseert ons en lijkt me iets dat mensen toch gaan opeten
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
5-2-2013 12:12:23
Wij kiezen voor flesjes wijn, ook om het feit dat mensen dit niet weggooien!
|
|
viki
18-10-2013
|
5-2-2013 12:50:34
wij hebben kruidenpotjes gaan halen in de Ikea en die gaan we vullen met snoepgoed.
groetjes
|
|
sanne
7-9-2015
|
5-2-2013 17:36:46
Hey,
Wat denk je van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen?
Wat is er belgischer dan chocolade?!
Mooie
rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail
door als je er foto's van wilt). Mengeling van beiden kleuren mogelijk
en als derde optie zijn er zelfs zwarte doosjes voor de "speciallekes".
Gevuld met 3 pralines die je zelf kiest uit ons assortiment! En dit aan een aantrekkelijk prijsje.
Gratis levering binnen provincie Antwerpen en 5% korting bij aankoop vanaf 100 stuks.
Bij interesse kan u hierop reageren of mailen naar sanne.van.lierde@gmail.com
(elke leonidas kan u dit artikel aanbieden, ik ben echter de enigste die u deze voorwaarden en kortingen kan garanderen)
Grt, Sanne.
|
|
jessica
31-5-2013
|
6-2-2013 0:51:45
Wij hebben er ook over zitten nadenken. Iets origineels, niet duur, en iets waar de mensen iets aan hebben :-) en vermits ik graag bak (en mijn genodigden dat ook weten) ben ik op het idee gekomen om zelf cupcakejes te maken en appart te verpakken. De ene versier ik met n wit kleedje en de andere met n zwart kostummeke --> ongeveer gelijk dit ongeveer en voor de kindjes maak ik er dan eentje met een leuke versiering. Tis lekker, word hopelijk niet weggegooid en de mensen hebben er iets aan. Der kruipt wel wat werk in maar dat heb ik er wel voor over, dan kan ik een beetje ontstressen terwijl ik ze maak :-) (denk dat dat nodig gaat zijn :-))
|
|
Brigitte
|
6-2-2013 20:15:03
Hallo ,
Onze dochter maakt haar bedankjes zelf . Ze is heel creatief en maakt vierkante doosjes in verschillende kleurtjes. Vullen met leuke dingen zoals jezelf wil . Is origineel en betaalbaar .
groetjes
|
|
Jan
14-8-2014
|
13-2-2013 16:54:32
|
|
Cindy
8-6-2013
|
21-2-2013 16:42:19
Achetraf sturen wij iedereen een bedankkaartje met een mooie foto ... ik denk dat je daar als gast meer aan hebt later ... zoiets hou je bij.
Dat wordt het voila!
|
|
fil
4-5-2013
|
7-3-2013 23:14:23
Hey
Wij geven zaadjes van vergeet-me-nietjes, zodat onze gasten ons niet zouden 'vergeten' en nog eens terugdenken aan het feest. Vonden we wel leuk. Eens iets anders en niet duur.
Er hangt ook een mooie mythe aan vast die we als uitleg erbij stoppen. De bloem is verbonden met romantiek en werd vaak gedragen door vrouwen als teken van trouw en oneindige liefde. Dus wel geschikt bij een huwelijk.
|
|
Ine
28-6-2014
|
25-7-2013 12:08:32
Wow , fil , wat een leuk idee .. Waarin ga je de zaadjes verpakken en welk tekstje doe je erbij?
|
|
fil
4-5-2013
|
8-5-2014 9:34:26
Hey Ine
De zaadjes en het tekstje stopten we in een plastiek zakje met druksluiting. Dat hebben we dan om mooi te presenteren in een kraft zakje gestopt waarop ik een kleine papieren doily (voor onder tasjes koffie) plakte. Op die doily stond dan bedankt geschreven. Dat paste wel bij de decoratie van ons thema. Maar dat plastiek zakje kan je in vanalles stoppen, want de zaadjes zijn echt mini dus je kan dat zakje eventueel ook oprollen. Je kan het in een doosje stoppen, in een stoffen zakje, in een koker, ...
De tekst was eerder informatief. We hebben het verhaal van de mythe erop gezet. Het is te vinden op Wikipedia onder vergeet-mij-nietje. Dan de basic gegevens over het zaaien van de zaadjes erbij: wanneer zaaien, hoeveel zonlicht, zo'n dingen.
|
|
Jessie
20-7-2013
|
8-5-2014 18:15:57
Wij hebben uiteindelijk de Feestflitser gebruikt. Heel tof!!
|
|