Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben hetzelfde als jij. Behalve dat wij onze huwelijksreis nog niet hebben. Wat ik ook al gereserveerd heb is make up en kapper. Nu ben ik bezig met ons misboekje en de uitnodigingen verder afwerken. En dan moet ik es beginnen zoeken voor bruidsschoenen, lingerie en juwelen.
Van kapper en visagiste moet ik inderdaad nog werk maken :-) Schoenen en lingerie heb ik meteen besteld bij de winkel waar ik m'n kleed vond. De tweede pasbeurt zou wel pas in mei plaatsvinden, jammer want ik zou het zoooo graag nog eens aandoen :-)Misboekje hebben we niet, want wij trouwen niet voor de kerk. Wel gaan we een alternatieve viering in elkaar puzzelen met het Huis van de Mens; binnenkort hebben we ons tweede gesprek. Spannend allemaal, hé? Ik heb het gevoel dat het na de feestdagen allemaal supersnel gaat! Veel succes en plezier nog in elk geval!
Hey,Vergeet inderdaad de visagiste en kapster niet. Het lijkt onbelangrijk maar ze zorgen er voor dat je gaat stralen. Ook voor de foto's is de make-up belangrijk hoe natuurllijk de make-up er ook op zit.GroetjesSabine
wij hebben zaaldjfotograafmisboekjegemeentehuiskerkkostum voor mn toekomstigemijn trouwkleed word gemaakt in mei de uitnodegingen hebben wij al verstuurd bedankjes weten we ook al wat wij gaan geven kapster en visagiste is ook in orde heb ook al een draaiboek gemaakttrouwringen weten we ook al wat het word in mei mogen we ze gaan bestellen heb ook al versiering gekocht voor de feestzaal( gaan ze zelf doen)getuigen zijn gevraagt ons gastenlijst is ook in orde trouwboeket is ook in orde huwlijksreis is ook in ordeverassing voor de ouders is ook in orde ik denk dat ik zo alles al heb vernoemden trouwens een heeel mooie datum
Wij hebben:feestzaaldjfotografetrouwjurkuitnodigingen onder constructieschoenen opweg via brandos.beceremonie onder constructie (met De Mens)kappervisagistehuwelijksreisringengemeentehuisbloemenvervoerWat hebben we nog niet:Zijn kostuum...tsteekt nogal nauw. Mijn lingerie ...tsteekt nogal nauw :DWe zitten allemaal op schema volgens mij! Het kan er niet snel genoeg zijn!
idd en het is zo fijn voor alles te regelen he
Hallo,Zaal (nog meer concreet afspreken)Fotograaf (nog wel eens mee afspreken)visagist/ haar proef al vastgelegdKleed Djtekenaar (ook nog concreet mee afspreken)gemeentesave the date verstuurdversiering al wat gekochthuwelijksreisgetuigenschoenen (heb er al maar nog niet 100% zeker van)Moet nog gebeuren:uitnodigingencostuum (afspraak binnen 2 weken)bruidskleren (weet al waar)ringen (weet ook wel al waar)lingerie zou nog een muzikant willen voor avondreceptie maar wacht wat op een kans...vervoer: in principe niets speciaals tenzij ik nog op iemand bots...gastenlijst (ongeveer in orde misschien nog een paar verschuivingen)Inderdaad het gaat nu precies zo snel!!! En dan nog mijn huis in orde krijgen....
Wij hebben al:-gastenlijst-bruidsjurk-kostuum-save the date is verstuurd-zaal ligt vast, ook menu voor middagdiner is ok + naamkaartjes en tafeschikking ok-fotograaf-ceremoniemeester-vervoer-kerk (binnenkort volgt eerste afspraak)-gemeentehuis (ondertrouw moet nog gebeuren)-huwelijksreis-ringen gekozen, binnen 2 weken definitief-uitnodigingen zijn gekozen (enkel nog tekst + bestellen)-bedankjes zijn gekozen (een deel is al besteld)-cadeau'tjes voor de kindjes aan de kerk heb ik al (enkel nog een snoepzakje aanhangen)-getuigen zijn ok-dj-muziek kerk + openingsdansTo Do:-bruidsboeket (de vilten bruid)-make-up (wss een vriendin)-kapper (wss een vriend van mijn nonkel)-lingerie en schoenen-huwelijksmis (teksten e.d.)-kledij bruidskindjes (voor de meisjes gaan we morgen)Joepie, als ik het zo lees heb ik toch al veel gedaan!! (soms twijfel ik of ik wel op schema zit)
Anne-Sophie, van die make-up en kapper zou ik ook snel werk van maken! De goeikes hun agenda is vaak al snel vol :)
Bedankt voor de tips! Charlotte, mijn kapster weet al van de plannen dus die afspraak ligt officieus al vast. :-) Bij mijn volgend bezoekje maak ik werk van de proefkapsels en leg ik de afspraak vast! Ik was aan het twijfelen of ik wel voor een visagiste zou kiezen, maar bij nader inzien zal dit inderdaad wel wat specialer zijn, zeker voor de foto's :-) Nog vergeten te zeggen: gastenlijst en getuigen zijn ook al in orde, vandaag zijn zelfs de eerste plannen gesmeed voor de vrijgezellenavond :-)
Hier is het volgende in orde: - Zaal (menu wordt in april besproken- DJ- Fotografen-Visagiste- Kapper- Getuigen- Bruidskindjes- Gemeentenhuis- Kerk (Diaken werd gecontacteerd, verder afspraken volgen)- Ringen zijn gekozen maar nog niet definitef besteld- Trouwkleed- Misboekje is bijna klaar!- GastenlijstNog te doen:- Kostuum- Kledij bruidkindjes- Uitnodiging (weten welke maar moeten nog eens gaan kijken waar we ze het goedkoopst vinden )- Eventuele bedankjes- Bruidsboeket + andere bloemen- Lingerie- Schoenen (heb ik wel op het oog)Geen speciaal vervoer hier.. Huwelijksreis doen we misschien pas in november.. Of misschien een kort citytripje zonder ons zoontje.. Een paar dagen kan ik hem missen maar geen hele week