Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 korte vraagjes!

5-2-2013 10:41:40
Ik heb de indruk dat mijn vorige post te lang was, maar ik zit toch nog met twee (heeel korte!) vraagjes waarop iemand zeker wel een antwoord weet :-)

* ik dacht eraan om een gewoon fotoalbum te nemen als gastenboek. We zouden dan vakken voorzien om zelf nadien foto's toe te voegen van onze dag. De gasten zouden bijgevolg hun boodschappen voor ons tussen onze foto's schrijven... lijkt jullie dat wat of is dat geen goed idee?

* We hebben geen bruidstaart voorzien, om het budget te beperken... we doen 's avonds wel wat hapjes en zo.. maar hoort een bruidstaart er eigenlijk toch echt wel bij of niet? of hoe lossen jullie dat op? zijn er goedkope alternatieven?

Nadia
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 717

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik5-2-2013 10:46:25

Op de eerste vraag zou ik zeggen, zeker doen. Lijkt me wel leuk. Het zou een mooi geheel worden met jullie foto's dan.

En de tweede vraag: het is natuurlijk wel leuk met een bruidstaart, maar je bent zeker niet verplicht om dat te nemen. Heb je al geïnformeerd over de prijs van de bruidstaart? Want je hebt daar ook verschillende prijzen in.

anke
24-5-2014
 Meld misbruik5-2-2013 10:47:12

1. Ik vind het nog wel een goed idee. Maar als je achteraf pas foto's zal toevoegen, moet je wel zien dat het duidelijk is waar de gasten mogen schrijven.

2. Wij hebben ook geen bruidstaart maar onze zaal voorziet een dessertenbuffet. Maar voor het zogezegde aansnijden van de taart door het koppel gaan ze een deel van het dessertenbuffet presenteren op een tafel waarmee ze binnen komen gereden met zo vuurwerkstokjes bij. Dat het koppel dan zogezegd het dessertenbuffet opent, aansnijdt ,...

candy
20-7-2013
 Meld misbruik5-2-2013 10:48:55

een bruidstaart vin ik persoonlijk dat het er bij hoord maar je kan ook altijd een dessertenbufet nemen en daar heb je dan de keuze in wat je wilt geven
wij betalen voor ons ijstaart 200euro

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik5-2-2013 12:05:52

Hey Nadia

Leuk idee van dat boek.

Wat de taart betreft... Gewoon doen wat je zelf het leukste vindt.
Wij hebben geen taart op onze fuif. Alleen een broodjesbuffet later op de avond.
Ook geen dessertenbuffet aangezien we zelf helemaal geen zoetekauwen zijn.
Ik vind persoonlijk dat die taart er niet perse bij hoeft.

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-2-2013 12:08:49

Bedankt voor de reacties, allemaal!

van het boek zijn we dan al zeker ;-)
en inderdaad Anke, ik moet er iets op verzinnen zodat ze zeker niet in de fotovakjes gaan schrijven (kan me voorstellen dat één of andere aangeschoten nonkel zich daar wel eens in zou kunnen vergissen anders ;-))

voor de taart zijn de meningen dus wat verdeeld.... ik ga het nog even laten bezinken en inderdaad eens goed rondhoren voor prijzen - als het niet té duur is, is het misschien toch wel leuk! we zijn met max. 100 personen, dus dat zou wel moeten kunnen meevallen...
ach, we zullen wel zien, I guess! ;-)

Bedankt!!!

Silke
29-3-2014
 Meld misbruik5-2-2013 12:27:42

Ik zou met dat boek dan wel oppassen met de balpen die je bij het boek legt want niet alle foto-albums zijn echt gemaakt om op te schrijven. 't Zou zonde zijn als alle tekst uitgelopen is die je gasten geschreven hebben! Voor de rest vind ik het een tof idee!

En wij hebben ook geen bruidstaart ... Bij ons zou het vooral voor de show zijn omdat wij al een dessertenbuffet hebben, en dat vonden we een beetje zonde van het geld.

Brigitte

Meld misbruik5-2-2013 13:00:08

Hallo ,

Uw 1ste idee lijkt me wel leuk
Wat de bruidstaart betreft , ga overal eens prijzen vragen .
Voor mijn dochter haar huwelijk vragen ze in de feestzaal 6 euro pp
Wij hebben een bakker gevonden die 2.5 eur vraagt pp ( nog wel verplaatsingskost betalen )
en de andere bakker vroeg 3.5 à 4 euro ( verplaatsing inbegr )
Zij wil geen dessertenbuffet om de eenvoudige reden dat er altijd zo veel van over blijft en nadien dan moet weggegooid worden , en dat is zonde .

groetjes

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik5-2-2013 13:05:48

Ik ben helemaal fan van originele gastenboekideetjes!
Ikzelf had vijf soorten kaarten gemaakt (15x15)
met aan de voorkant telkens een foto van onze verlovingsshoot en aan de achterkant had ik een soort 'invultekst'. 1 kaart had ik enkel lijntjes aan de achterkant, voor de oudere memeetjes enzo die niet echt fan zijn van dubbelzinnige tekstjes ofzo ^_^
er zijn SUPERkaarten uitgekomen en iedereen heeft er een ingevuld. ik lees ze nog af en toe na en moet telkens lachen.
qua taart, wij hadden de taart en het buffet. de taart heb ik slechts voor 35 personen gevraagd, het dessertenbuffet voor 80. we waren met een kleine 90. dit was perfect, de taart was zo goed als op en het buffet viel enorm in de smaak. ik kreeg op voorhand een heleboel reacties: waarom allebei, waarom taart, waarom dit en waarom dat... gewoon doen wat je zelf wil, uiteindelijk is het JOUW feest. iedereen is toch tevreden achetraf,wat je ook koos.
Veel plezier!!!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik5-2-2013 13:40:17

Hoi Nadia,
Wij zijn er ook nog niet uit ivm een bruidstaart/ijsbruidstaart....
Maar de prijzen van een ijsbruidstaart geleverd en alles komt wel veel beterkoop uit dan een bruidstaart van gebak.
Mss kan dit jullie al helpen in jullie zoektocht.
Wij zijn ook geen zoetekouwen en mijn ventje wil ook helemaal niets maar ik twijfel nog en wss gaan wij zwichten voor een ijsbruidstaart ;-)
Veel succes in je zoektocht

bella
13-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 17:10:15

Virginia, dat van die kaartjes heb ik al eens op het forum zien passeren en lijkt me wel tof om te doen, maar wat zet je dan op die kaartjes zelf?

diny
21-6-2014
 Meld misbruik5-2-2013 17:37:57

Hey Nadia

Ivm je gastenboek. Ik ben ook zoiets van plan mr ga kijken om aan een polaroid camera te geraken. Dan kunnen de gasten direct een foto nemen en tekst erbij schrijven
Al kan het natuurlijk wel zijn dat hoe later op de avond, hoe waziger de foto's zijn
Mr da heeft ook wel ijn charme vind ik

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik19-2-2013 17:51:17

bella, ik had vier soorten kaarten gemaakt. 1 met een lege achterkant, voor de oudere mensen die niet zo creatief waren. de andere drie waren dan in de trent van:
met een ... als jindrich en een ...als Virginia wordt dit huwelijk ...
Jin moet iets meer ... en virg iets minder ..., dan komt er binnen de kortste keren...
dit ging zo door. natuurlijk vroeg dit om dubbelzinnige teksten, af en toe. Dat deerde ons eigenlijk niet. het was enorm gestig om achteraf te lezen, ze waren zeer creatief geweest, de kaartjes die over waren gebleven waren ook allemaal de blanco's :D
zeer tof, echt een aanrader.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...