Terug naar overzicht
Mooi Nathalie!!Ik heb er ook besteld, ben benieuwd want met mijn reuze voeten valt alles nogal vaak te klein/krap uit :(..
Hey Karen,Ik heb dat ook als het je kan geruststellen! Ik heb maat 40 en ook wel wat brede voeten maar toch zitten ze perfect... Ik studeer nog en ben nu bezig aan mijn eindwerk op pc, en ondertussen heb ik die schoenen aan hihi :-) welke heb jij besteld als ik mag vragen?
Super mooi!Ik heb er ook heel mooie gevonden bij Brandos.http://www.brandos.be/rocket-dog/oliva-557268-016-silver/a73385 Maar ik heb juist smalle voeten, dus ik twijfel toch een beetje, moet ik zeggen...
Mijn internet werkt tegen, ik zoek ze straks en post ze hier. Het zijn zwartjes bij mij, omdat mijn kleed ook voor de helft zwart is..En ik studeer ook nog (al ben ik bijna 25jaar :( ) en ben bezig aan mijn stagevoorbereidingen :). Blij te horen dat er nog zijn die meteen na de studies trouwen!
Leuke website! Ik heb er ook (vele) mooie schoenen gezien. Maar vermits mijn jurk ivory van kleur is en bij de schoenen crèmekleurig staat, durf ik ze niet echt bestellen eigenlijk.
Ik ben een beetje stout geweest en heb er bij zalando ook besteld :p. Als je toch gratis mag retourneren moet je er gebruik van maken he.Die bij Zalando zijn iets lager (5cm) http://www.zalando.be/victoria-delef-hoge-hakken-zwart-... .En die van Brandos zijn 8cm http://www.brandos.be/donna-girl/432001-01-blacksatin/a...
Katrien, vind ze ook heel mooi! ik zou ze wel bestellen, je kan ze altijd terugsturen als ze niet goed zijn en dan krijg je je geld zonder problemen terug heb ik al gelezen..karen, ja ik moet niet spreken, ik word er 27 in mei :-) ik heb vroeger het verkeerde gestudeerd en wou voor verpleegkundige gaan en kijk in juni ben ik afgestudeerd als alles vlot verloopt :-) je bent dus niet alleen die trouwt na de studies!
Caroline,mijn jurk is ook ivoorkleurig en ik heb ze toch besteld... ik heb ze aan mijn stofke gehouden en het is prachtig, al zeg ik het zelf!