Terug naar overzicht
Ook heel goed en vooral betaalbaar zijn de 2 lieve dames van Cara Ruahttps://www.facebook.com/pages/Cara-Rua/267317046669272
Hallo Kristof, mocht je nog iemand zoeken...bij mij kan je ook altijd terecht!Lees gerust veel reacties van andere koppels in mijn gastenboek of mail gerust vrijblijvend naar tantrijn@hotmail.comGroetjes,Sanderijn
Hallo Kristof,Zonder afbreuk te willen doen aan de collega's hierboven: de Wysiwyg Wedding Singers kunnen je zeker helpen! Voordeel bij ons is dat je zelf kiest wat onze samenstelling is. Liedjes kies je zelf. Meer info vind je op www.wysiwygvzw.be . Ook op facebook vind je ons. Een mailje naar wysiwygvzw@gmail.com kan ook.groetjes,Kris
Hallo Kristof ,Ga gerust ook eens even kijken op onze pagina en websitesWe kunnen je een aangepaste set voor je huwelijksviering samenstellen, helemaal volgens je wensen en budget.Als je meer informatie wenst contacteer je ons maar gerust.info@lovemission.be Tel.: 0475 414541GroetjesIngrid & Xavierwww.lovemission.be / www.missionimpossible.be
Kristof, ik weet dat Yvette ook wel eens op bruidsbeurzen zingt. Wellicht kunnen jllie contact met haar zoeken en vragen waar en wanneer ze op een beurs staat? Succes.