Terug naar overzicht
Oeps, ging jou net iemand aanraden maar die is al bezet op jouw datum :p want hij komt bij ons!
Studio Happy Music uit Aalter hebben wij gekozen.
Hey Elien, wij zijn aant kijken om samen te werken met Thierry HeldenberghHeb er een goed gevoel bij gekregen toen ik zijn website zag, echt iemand die luisterd en de klant op de eerste plaats zet (en natuurlijk met ervaring )Je moet maar eens op de site kijken trouwfuif.com
Hey,Wij hadden Yves Coppens. Hij hanteert zeer goede prijzen en ik moeten zeggen dat hij dat SUPER heeft gedaan bij ons. We kregen ook heel veel complimenten en de dansvloer is de hele nacht vol gebleven. Ook al tijdens het diner heeft hij prachtige inbreng gedaan.Ik zou zeggen, neem gerust eens contact. Zijn gegevens vind je op www.ycmusic.beSucces!
Elien,ik zie net dat je voor 13 juli nog op zoek bent naar een discobar. Wij zijn op deze datum nog beschikbaar.Voor meer informatie ga naar www.djdlux.be .Op onze website kan u onder de rubriek "prijs" een offerteaanvraag indienen.Veel succes!Met vriendelijke groeten,Adriaan BulckeDJ D-Lux
Beste,Wij komen daar toch regelmatig.....Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Dé all-in discobar voor een geslaagd feest! Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj.U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:* Huwelijksfeesten*Verjaardagsfeesten*Personeelsfeesten*Kleine en Grote Fuiven*Communie / Lentefeest*Bedrijfs / Personeelsfeesten*Familiefeesten*......Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Discobar B&B-Music is een dynamisch team dat garant staat voor een spetterend feest! Wij bieden u een professionele licht- en geluidsinstallatie op maat van uw feest, samen met een uitstekende allround Dj.
U kan ons boeken voor alle soorten feesten en fuiven zoals o.a.:
* Huwelijksfeesten
*Verjaardagsfeesten
*Personeelsfeesten
*Kleine en Grote Fuiven
*Communie / Lentefeest
*Bedrijfs / Personeelsfeesten
*Familiefeesten
*......
Check onze website www.bnb-music.be en als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Geachte,alvast proficiat met jullie nakende huwelijk.Wel wij hebben 10 jaar ervaring in het opluisten van huwelijken waaronder een heel pak feest in Merelbeke bij luc Wij kennen de feestzaal dus , alsook de mensen di daar rondlopen .Graag stel ik onze diensten voor op onze website , en bespreek ik deze graag in een vrijblijvend persoonlijk gesprek .Daarin leggen wij graag uit dat wij als dj team een echte meerwaarde kunnen zijn met kwalitatieve DJ's die allemaal gemiddeld 10 jaar ervaring hebben in trouwfeesten .Ontdek ook onze uniek all in one formule !!Met muzikale groeten Mel productions DJ Team