TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
18-5-2013
|
5-2-2013 20:30:36
We hadden daar een kleedje voor mijn getuige gekocht, maar dat viel haar wat tegen.
Ik heb 't zelf wel niet in 't echt gezien, dus van de stof kan ik niets zeggen. De kleur was echter oranje in plaats van watermeloen.. Maar bij andere kleuren is dat verschil misschien minder!
|
|
Karen
13-7-2013
|
5-2-2013 20:36:31
Van Light in the box kan ik je zeggen dat je achteraf een rekening krijgt toegestuurd voor de invoerkosten. En die kunnen oplopen tot 50% van het aankoopbedrag van je bestelling. Verder weet ik ook dat je niet mag afgaan op de maten, maar erg goed opmeten en dan vergelijken met hun maattabellen. Ik hoor wel altijd dat de kleedjes goed gemaakt zijn..dus mss toch het proberen waard. Ik twijfel zelf nog. Je moet maar eens via de zoekfuncties hier kijken op het forum naar eerdere reacties.
Groetjes!
|
|
Ann
18-5-2013
|
5-2-2013 20:52:39
Hoe bedoel je achteraf Karen? Invoerkosten moet je normaal toch bij levering van je pakje betalen?
|
|
smili
29-6-2013
|
5-2-2013 21:44:32
ik heb 14 dagen geleden een bestelling gedaan bij hen. Met betaling wat problemen geweest maar alles is inorde gekomen ... zal je iets laten weten als ik het heb aangekregen. En wat is dat inderdaad van die invoerskosten?
|
|
Karen
13-7-2013
|
5-2-2013 21:48:31
Wel, omdat dat bedrijf in China zit (zelfde geldt voor bedrijven uit Amerika ofzo) moet je douanekosten betalen. Die kosten hebben niets te maken met jouw aankoop, dus dat zijn niet de verzendingskosten, maar die komen van de douane zelf. Dus het pakketje wordt via de post ginder of via Fedex verstuurd, en jij krijgt later , na de levering van de bestelling, of bij het afgeven door de postbode aan jouw deur een rekening voorgeschoteld. Je moet het maar eens googelen, dit maakt zulke aankopen erg duur. (Heb er mij gisteren nog eens in verdiept, omdat ik iets wou laten overkomen uit de US)
Vroeger kon je vaak die kosten omzeilen door "gift" op je pakket te laten schrijven, of "sample", maar tegenwoordig telt dat ook al niet meer. Nu kan je er enkel aan ontsnappen als de douane jouw pakketje net niet gecontroleerd heeft.
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
5-2-2013 22:30:59
Ik heb er schoenen bestelt... Ze zijn heel mooi maar ik heb wel mijn twijfels over de kwaliteit. Ik denk dat ze voor mijn dag wel zal volstaan maar of ze lang gaan meegaan achteraf weet ik zo niet. Ik hoop echt dat dit van die invoerkosten niet waar is want dan krijg ik een crisis! Dan zou ik me eerlijk gezegd nogal bedrogen voelen...
Ik heb schoenen gekocht van om en bij de 30 euro, om en bij de 10 euro verzendingskosten betaalt en nu nog eens invoerkosten moeten betalen? WTF* Ik zou echt niet lachen hoor!
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
5-2-2013 22:44:01
1 van mijn beste vriendinnen heeft hier haar trouwkleed voor haar gemeentelijke trouw (14 feb a.s.) gekocht. Ik heb haar niets horen vertellen over een rekening dat ze achteraf nog eens gekregen heeft hiervoor... Wil het haar wel eens vragen.
Nu het kleed opzich is heel mooi. En de stof valt ook goed mee. Als je heel dicht bij kijkt zie je hier en daar wel wat afwerkingsfoutjes maar die zijn echt miniem.. Ik weet natuurlijk niet of dit op alle kleedjes zo zal zijn. Voor het kerkelijk huwelijk is ze wel gewoon naar een bruidszaak getrokken, maar voor de gemeente is dit kleed perfect!
Is natuurlijk ook wel ieder voorzich die dit moet uitmaken.
|
|
Yoline
28-6-2013
|
5-2-2013 23:26:41
Hey, ik heb hier besteld en ik was geshokt! Ik vond ook dat de prijzen laag waren en vond het wel leuk, maar bovenop je gewone verzendigskosten komt er (bij ons) nog eens 24euro70 bij. Onze verzendigskosten kwamen hoger dan de spulletjes die we gekocht hebben. Niet echt fijn...
|
|
smili
29-6-2013
|
6-2-2013 10:50:37
ik heb er 2 kleedjes gekocht voor de bruidskindjes. alles samen (verzenden en onkosten bank omdat het naar buitenland is) moest ik 150 euro betalen! ik hoop ook dat ik niet nog een rekening krijg voorgeschoteld!!!!!!!!!!
|
|
anke
24-5-2014
|
6-2-2013 12:04:58
Ja bij ons ook, ik dacht ook ja alles is in orde. Maand later extra rekening in de brievenbus van 24.70....
|
|
roos
13-7-2013
|
6-2-2013 15:45:38
hallo Fien, Ik ben eigenlijk ook van plan om mijn trouwkleed te kopen op die site,alleen heb ik wat schrik voor de kwaliteit. welk een heb jij op het oog? als je een kleed ziet dat je mooi vind,moet je als je het hebt aangeklikt,naar helemaal beneden gaan,daar kan je soms de reacties lezen van vrouwen die het zelfde kleed al gekocht hebben. d'as toch intressant vind ik,want ik ben daardoor toch al veranderd van kleed,omdat het eerste niet zo'n goede commentaar had maar mn tweede keus wel. en het klopt dat je douanekosten moet betalen,maar dan nog is het niet duur! groetjes,Roos.xxxxxxx
|
|
Inge
27-7-2013
|
|
|
Ann
18-5-2013
|
6-2-2013 23:18:20
Amai, extra douanekosten aan de deur daar had ik inderdaad van gehoord en dat rekenen wij ook altijd in bij niet-EU bestellingen, maar ik vind 't wel straf dat je een maand later nog een rekening in de bus krijgt daarvoor!
|
|
Ann
24-1-2014
|
7-2-2013 17:33:14
had ook kei mooie schoenen ekocht aan een spot prijsje, nadien ook nog invoor rechten moeten betalen, wat mijn schoenen niet zo goedkoop meer maakte...
|
|
smili
29-6-2013
|
7-2-2013 18:23:02
ik moest 150euro betalen voor 2jurkjes, ben is benieuwd hoeveel ik bij ga moeten betalen!
|
|
Lilliane
|
7-10-2013 21:08:07
hallo, bij Galaken komt er geen doane kosten bij,omdat dit via via gaat , geloof ik. Dat stond op hun website, en bij Trustpilot staan reviews over dit webwinkelbedrijf. Schijnen snel te reageren en te leveren, en de reacties zijn wel ok.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|