Terug naar overzicht
Mijn bruidswinkel heeft idd niet veel keuze dus ik ga op voorhand ook naar een lingeriewinkel gaan. Probleem is wel dat het moeilijk is om al lingerie te kopen zonder dat je weet of deze wel goed zit onder je kleed. Maar in mijn geval kan het dus niet anders
Ik heb ook lingerie ergens anders gekocht. De bruidswinkel kon wel lingerie bestellen maar niet passen op voorhand dus ja dan moet je kiezen uit een boekje. En dat doe ik al niet graag.
Als je een setje koopt dat je mooi vindt. En het past niet onder je kleed is dat jammer maar geen ramp hé!
ik had een setje gekocht met korset, dit zag je onder de jurk door bij de eerste pas maar ik kon het gewoon omruilen in de lingeriewinkel. Ik mag zelfs nog eens gaan wisselen als het weer niet goed is. Kaartjes er wel aan te laten en eerst enkel BH te passen. Is wel een winkel waar ik al jaren kom. Maar misschien toch ook eens vragen.
Hoi!Ik heb mijn setje in de Inno gekocht. Heel erg veel keuze en je kan op je gemak passen. Je weet natuurlijk nooit op voorhand hoe 't onder je jurk gaat staan. Heb wel gehoord dat je best ivoorkleurige lingerie koopt omdat wit zichtbaar kan zijn onder een witte jurk. Veel succes ermee!
Ik heb een ivoorkleurig setje gekocht in een lingeriezaak. Mijn setje is van het merk Marie-Jo, dit is mijn favoriete merk van lingerie en zit altijd super goed bij mij! Want ik vond het ook wel belangrijk dat mijn lingerie op mijn grote dag goed zit en dat het niet duwt langs alle kanten of afzakt .
Hey,Ik heb het ook in de lingerie winkel gekocht. Vorig weekend geweest en nog 50% korting gehad .Het is een vleeskleuring van Marie-Jo. Het is echt wel een mooi setje met wat kant aan en het zit super goed. De bandjes kun je eraf halen en dus strappless dragen.Bij mij in de bruidwinkel was er ook niet zoveel keuze en nogal basic.Groetjes
Ik heb mijn setje ook in een lingeriewinkel gekocht. Het is een baby-roze bh die ik rond de nek kan dichtmaken (mijn kleed is een halterkleed) van het merk Triumph.
Bedankt voor de reacties! :)Ik ga zaterdag eens gaan rondkijken denk ik, en inderdaad vragen of ik het ev. kan omruilen!