Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

5-2-2013 20:29:19
Hallo bruidjes!

Ik heb 1 maart de eerste pas van mijn jurk!

Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik met de lingerie moet doen.. Ik wil wel graag een mooi setje, niet gewoon een simpele strapless witte bh bv. Nu moet ik de lingerie voor mijn eerste pas hebben, en kan ik ze ook in de winkel van de jurk zelf kopen.

Alleen twijfel ik daar wat aan.. Mijn mama vond de lingerie van haar bruidswinkel vroeger erg oncomfortabel, en in een lingeriewinkel heb ik waarschijnlijk meer keuze. Want als ik dan op de dag van de pas mijn goesting niet vind daar..

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Ann
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 827

bella
13-9-2013
 Meld misbruik5-2-2013 20:40:03

Mijn bruidswinkel heeft idd niet veel keuze dus ik ga op voorhand ook naar een lingeriewinkel gaan. Probleem is wel dat het moeilijk is om al lingerie te kopen zonder dat je weet of deze wel goed zit onder je kleed. Maar in mijn geval kan het dus niet anders

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik5-2-2013 20:46:18

Ik heb ook lingerie ergens anders gekocht. De bruidswinkel kon wel lingerie bestellen maar niet passen op voorhand dus ja dan moet je kiezen uit een boekje. En dat doe ik al niet graag.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik5-2-2013 22:50:01

Als je een setje koopt dat je mooi vindt. En het past niet onder je kleed is dat jammer maar geen ramp hé!

Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik5-2-2013 23:13:02

ik had een setje gekocht met korset, dit zag je onder de jurk door bij de eerste pas maar ik kon het gewoon omruilen in de lingeriewinkel. Ik mag zelfs nog eens gaan wisselen als het weer niet goed is. Kaartjes er wel aan te laten en eerst enkel BH te passen. Is wel een winkel waar ik al jaren kom. Maar misschien toch ook eens vragen.

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik6-2-2013 10:25:46

Hoi!

Ik heb mijn setje in de Inno gekocht. Heel erg veel keuze en je kan op je gemak passen. Je weet natuurlijk nooit op voorhand hoe 't onder je jurk gaat staan. Heb wel gehoord dat je best ivoorkleurige lingerie koopt omdat wit zichtbaar kan zijn onder een witte jurk. Veel succes ermee!

Stéphanie

Meld misbruik6-2-2013 12:05:34

Ik heb een ivoorkleurig setje gekocht in een lingeriezaak.
Mijn setje is van het merk Marie-Jo, dit is mijn favoriete merk van lingerie en zit altijd super goed bij mij! Want ik vond het ook wel belangrijk dat mijn lingerie op mijn grote dag goed zit en dat het niet duwt langs alle kanten of afzakt .

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik6-2-2013 12:54:52

Hey,
Ik heb het ook in de lingerie winkel gekocht. Vorig weekend geweest en nog 50% korting gehad .
Het is een vleeskleuring van Marie-Jo. Het is echt wel een mooi setje met wat kant aan en het zit super goed. De bandjes kun je eraf halen en dus strappless dragen.
Bij mij in de bruidwinkel was er ook niet zoveel keuze en nogal basic.
Groetjes

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik6-2-2013 13:12:19

Ik heb mijn setje ook in een lingeriewinkel gekocht. Het is een baby-roze bh die ik rond de nek kan dichtmaken (mijn kleed is een halterkleed) van het merk Triumph.

Ann
18-5-2013
 Meld misbruik6-2-2013 23:15:56

Bedankt voor de reacties! :)
Ik ga zaterdag eens gaan rondkijken denk ik, en inderdaad vragen of ik het ev. kan omruilen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...