Terug naar overzicht
een 'nee' heb je en een 'ja' kan je krijgen :) Proberen dus!
Hey MichèleVraag gewoon of je mag wisselen. Indien niet, kan je ze nog altijd te koop zetten op allerlei tweedehandssites he en je zelf nieuwe kopen. Tweedehands.be, ebay.com, kapaza.be, ...Of gewoon hier een zoekertje met een foto van je schoenen bij?Succes ermee.
Tuurlijk, gewoon vragen! Je gaat niet de eerste bruid zijn die twijfelt :)
Zeker vragen! En anders zoals Karen voorstelt, overal zoekertjes plaatsen, als je een redelijke prijs vraagt, krijg je ze misschien nog verkocht!Om jezelf gerust te stellen kan je al es bellen naar de winkel en het uitleggen, dan weet je meteen al meer!
als het een troost mag zijn ....ik heb 3 paar schoenen gekocht!!! en 3 dagen voor de trouw heb ik online dé juiste gekocht maar het was zooooooooooooooo belangrijk dus zeker zijn van je schoenen,ik had ook een korter kleedje en echt,schoenen zeggen heel veel dus als je twijfelt,best veranderen!!! toi toi! x
Bedankt allemaal! Vrijdag heb ik een afspraak dus duimen he! Zou graag willen wisselen want budget laat geen 2 paar schoenen toe... En krijg je dat makkelijk verkocht op internet? Vondmijn witte schoenen zoolo mooi.... Tot ik de blauwe zag... *smelt* :)
@ellen, ik zie dat ik een mail met je kleedje zou gehad moeten hebben maar herinner me het niet *schaamschaam* heb je het verkocht gekregen? Heb ook ee, korte jurk, lijkt me zoo praktisch :) en de schoenen zijn zo zichtbaar dus ik wil de blauwe :p
Heb mijn stoute schoenen aangetrokken en nu mag ik wisselen met de blauwe :) vrijdag mag ik de schoenen passen samen met mijn kleedje :) leuk :) kijk er zo naar uit! :)Bedankt voor de reacties allemaal :)