Terug naar overzicht
Evelien! Ik heb hier net deze middag dezelfde schoenen in het zwart toegekregen van Top Vintage. Ze zijn zoooo mooi. Ze vallen groot uit. Ik heb normaal een 41/42 en had een 41 besteld en ze zitten perfect. Hier rekening mee houden als je besteld. En verder is die webshop alleen maar aan te raden. Supergoeie service ook. Als je vragen hebt kan je hen altijd mailen of bellen en je hebt meteen antwoord.
bestelt*
oh wat een toeval seg!ja ik vind het echt wel hele mooie... zijn ze heeel hoog? of valt het nog mee?ik heb een 39-40, als ik dan toch zou beslissen om via de site te bestellen kan ik best maatje 39 nemen dan.hopelijk vind ik nog ergens een winkel waar ik eventueel nog andere mooie vind maar deze blijven voorlopig mijn favorieten!bedankt voor de snelle reactie!
Ze zijn hoog, maar ze stappen wel gemakkelijk. Denk dat dit komt doordat je hele voet er wel vast inzit. En er zit een plateautje binnenin, waardoor je gerust 1.5cm van je hakhoogte mag aftrekken. 'k Heb ergens gelezen van een meisje die ze echt te hoog vond, maar ze niet wou wegdoen en bij haar heeft de schoenmaker een cm'tje van de hak afgehaald. Dus dat is ook nog altijd een optie. Je mag bij Top Vintage ook altijd terugzenden en je krijgt binnen de week nog je andere maat thuis.. Maar dan moet je wel de verzendingskosten (6.2euro bij de Post denk ik) betalen. Ze staan hier nu te blinken op de salontafel, bovenop de doos..'k vind ze fantastisch :).
in antwerpen is er een vintage winkeltje die de kleedjes van pinup couture verkoopt, dus misschien ook de schoenen? tis wel een speciale winkel http://www.vegasantwerp.be/ maar ze hebben er echt suuuper leuke dingen.
in Gent is er ook een winkeltje dat Pinup Couture verkoopt: Sweet P. Je kunt haar altijd een berichtje sturen op facebook en vragen of ze dit in haar winkel heeft staan. Ik heb dat ook gedaan voor mijn retrobikini! veel succes!
In Herentals is er ook een pinup winkeltje..maar de naam ontschiet mij efkes.