Terug naar overzicht
Hoi Michéle,Ik heb pas op pinterest een hele leuke foto gezien. Een hond met een bordje aan zen hals waarop stond "my humas are getting married". Kan natuurlijk ook in het Nederlands maar ik vond het ook wel een heel leuk idee. Ik denk dat je zo'n foto ook makkelijk zelf kan maken in de tuin/bos als je hond een beetje kan blijven zitten :-). Als je de foto wil kan ik hem naar je doormailen. Groetjes,Marth
super idee om de woef erbij te betrekken wij hebben zelf ook 3 honden , alsook hele goeie vrienden die honden in nood helpen.op de site van etsy.com onder bruiloft / trouwgezelschap staat een hele afdeling voor je huisdieren mss vind je hier wel enkele ideetjesga dit blogje wel effe volgen, vind een leuk idee!!al gaan wij onze honden niet betrekken bij ons huwelijk, ( ze zijn veel te zot en speels daarvoor ) :)groetjes Melissa en Johnen onze hondjes
Via via leerde ik de dieren fotograaf Paul croes kennen, via facebook terug te vinden. Maakt hele mooie reportages, mijn mama sprak van vele foto's voor 150 euro! Vind ik heel goed meevallen. Succes ermee