Nu Online
Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenenstress :o(

6-2-2013 9:30:09
Hoi,

misschien dat jullie kunnen helpen... Ik moest begin januari op eerste pas en had nog geen schoenen. Natuurlijk waren er in de winkel niet graag bij en zeiden dat ik niks kon komen doen. Soit ik moet nu eind deze maand terug gaan, maar heb nog altijd geen schoenen!!! Ik ben koortsachtig op zoek maar vind er geen
Heb bij brandos 3 paar besteld om te kijken hoe ze zitten, maar ik wil een plan B...

Moeilijk ben ik niet (denk ik), ze mogen maar een hak van ong 3 cm hebben (daar zit dus al het eerste grote probleem, die hakken zijn allemaal zo vreselijk hoog!!!), moeten wit zijn en met een bandje over mijn voet (gewone pumps sleffen altijd uit en kan dat niet verdragen. Er moet een bandje over zitten ;) )

Wil er ook geen 100 euro aan geven, dus dacht dat alles nu wel ging binnenkomen in scapino, brantano, torfs,..... Dagelijks zoek ik op websites maar nergens vind ik schoenen! Ik begin stillekesaan in paniek te slagen want de maanden vliegen snel voorbij en denk als ik geen schoenen heb dat ze me levend villen in de winkel

Debbie
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 829

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:49:15

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:55:02

Debbie, ik kijk ook vaak online naar schoenenwinkels maar mijn ervaring is dat ze niet alles online zetten wat in de winkel is. Ik zou een echt schoenendagje inplannen heel binnenkort. Schrijf alle winkels op waar je heen wil, neem ook een bruidswinkel (desnoods een schoentje uit de suitecollectie) en maak een echte dagplanning met een goeie route zodat je niet in paniek van de ene naar de andere winkel moet. Ik denk aan: Advance, Torfs, Brantano, Paris Londres, ...
Succes!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:59:19

ik had geluk, heb niet echt op zoek moeten gaan naar schoenen,
bij mijn bruidsjurk waren schoenen en lingerie en juwelen bij inbegrepen, dus was handig meegenomen :)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik6-2-2013 11:47:00

Heb je al eens op zalando.be gekeken? Of brandos.be?
Ik heb de mijne hier besteld, er is erg veel keuze en als ze niet goed zijn stuur je ze gewoon gratis terug..

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik6-2-2013 11:52:00

Je hebt ook www.labottega.be een schoenenwinkel in Hasselt

Succes ermee!

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik6-2-2013 11:52:41

Bij zalando hebben ze er wel leuke, maar nooit in mijn maat en bij brandos heb ik 3 paar besteld

Karin
8-4-2013
 Meld misbruik6-2-2013 12:29:45

Bij http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/35-rainbow-c... heb ik ook mijn schoenen gekocht. klein hakje gewoon eenvoudig met een bandje. Wel 135,-

Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik6-2-2013 13:58:32

hogh goed dat ik hier lees : geen schoenen= geen pasbeurd :S

waarom eigenlijk niet? Ik ga normaal voor witte balerina's...
heb geen zin in zere voeten hehe :D

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik6-2-2013 15:58:50

De jurk wordt volledig afgespeld op de juiste lengte. Schoenen maken een groot verschil....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...