Terug naar overzicht
Goh als jullie echt een kostuum willen, dan kan dat. Je kan misschien ook gaan voor een zandkleurige linnen broek met een wit hemd met korte mouwen. Heel erg "strand" feel.
op zich denk ik dat een kostuum wel ok is hoor, maar misschien wel best in een lichte stof ( kleur en materiaal) en misschien bijvoorbeeld zonder de vest. een andere optie is zoals rebecca zegt, maar gaat dat niet hard afsteken bij jou kleed?voorbeeldjes: http://www.squidoo.com/top-10-groom-wedding-attire-
Een linnen kostuum? Lichte kleur? Of zelfs donker mag eigelijk.. Zolang het niet te stijf wordt gedragen.. En bij jezelf kan je mss je jurk een beetje meer casual maken met een los kapsel met bloemen in je haar?
Hey, Je kan een gewoon kostuum nemen, maar met een lichtere stof. Wij gaan in Mexico trouwen en mijn verloofde heeft een deftig pak laten maken bij cafe costume, met een aangepaste niet te warme stof, maar toch hier ook draagbaar.Gr
Wij trouwen ook op het strand in Kreta en zijn vanmorgen mijn vriend zijn kostuum gaan halen bij Hugo Boss.Het is een heel donker blauw kostuum geworden met een klein motiefje. De kleur van het hemd en pochet moet nog gekozen worden. Waarschijnlijk geen das.Wij dachten ook eerst aan linnen maar ik had foto"s opgezocht van strandhuwelijken en vond die met een donker kostuum toch klassevoller. Hij hoeft zijn vest ook niet aan te doen hé bij de ceremonie....Ik vind trouwens een mooi hemd met opgerolde mouwen heel sexy