Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datum wettelijk huwelijk

6-2-2013 9:45:25
EINDELIJK onze datum voor ons wettellijk huwelijk ligt vast!!!
7 augustus om 15 uur!!! dan is het officieel!!
dan uitkijken naar ons kerkelijk huwelijk op 18 augustus
er staat nog heel wat op onze to do lijst, maar beetje bij beetje komt alles in orde ( denk ik )
we hebben in ieder geval al
feestzaal
traiteur
fotograaf
trouwkleed
bruidschoenen
bruidslingerie
ons 4 meisjes hun kleedjes
ons duifjes voor na de kerkceremonie
uitnodigingen

nu enkel nog
mijn ventje zijn kleren en schoenen
mijn zoon zijn kleren en schoenen
schoenen voor de meisjes
trouwringen
vervoer
getuigen
bedankjes
bedankjes voor ouders en getuigen
bloemen ( bruidboeket, bloemen voor de kerk )
zaalversiering
kapster

vind allemaal super leuk om te regelen, we kijken er in ieder geval enorm naar uit!!!!
groetjes melissa en john

melissa
18-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 543

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:52:06

Hey Melissa. Wat fijn als jullie datum eindelijk vast ligt he. Een pak van jullie hart en dan kan je meteen weer concreter verder plannen. Fijn om te lezen dat jullie zo genieten van het plannen, zo raakt jullie lijstje zeker en vast in orde!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:56:57

bedankt voor je reactie Rebecca!!

vind het super dat we voor beide datums een betekenis achter zit
voor het wettelijk huwelijk is het op de huwelijksdatum van mijn mama die is ook gehuwd voor de wet op 7 augustus 2002 en vooral ons kerkelijk huwelijk dat op 18 augustus is ( welliswaar een zondag ) maar das geregeld
dan zijn mijn grootouders 65 jaar gehuwd

nu rustig aan verder met de to do lijst :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-2-2013 9:58:48

Amai da's goed gepland. Een mooie datumtraditie om verder te zetten en wie weet houden jullie kinderen die ook op een of andere manier in ere!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik6-2-2013 10:02:10

we zijn een nieuw samengesteld gezin en hebben 5 kindjes samen
wat super leuk is, het gaat allemaal goed!!! wat ook heel belangrijk is natuurlijk
dus hopelijk zetten ze de traditie verder, mijn mama wou ook de 18 de huwen maar die datum was toen niet beschikbaar en dat heeft ze altijd heel erg jammer gevonden
denk wel dat ze het leuk vind dat we haar datum gekozen hebben voor ons wettelijk huwelijk!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...