Terug naar overzicht
Hey Melissa. Wat fijn als jullie datum eindelijk vast ligt he. Een pak van jullie hart en dan kan je meteen weer concreter verder plannen. Fijn om te lezen dat jullie zo genieten van het plannen, zo raakt jullie lijstje zeker en vast in orde!
bedankt voor je reactie Rebecca!!vind het super dat we voor beide datums een betekenis achter zitvoor het wettelijk huwelijk is het op de huwelijksdatum van mijn mama die is ook gehuwd voor de wet op 7 augustus 2002 en vooral ons kerkelijk huwelijk dat op 18 augustus is ( welliswaar een zondag ) maar das geregelddan zijn mijn grootouders 65 jaar gehuwdnu rustig aan verder met de to do lijst :)
Amai da's goed gepland. Een mooie datumtraditie om verder te zetten en wie weet houden jullie kinderen die ook op een of andere manier in ere!
we zijn een nieuw samengesteld gezin en hebben 5 kindjes samenwat super leuk is, het gaat allemaal goed!!! wat ook heel belangrijk is natuurlijkdus hopelijk zetten ze de traditie verder, mijn mama wou ook de 18 de huwen maar die datum was toen niet beschikbaar en dat heeft ze altijd heel erg jammer gevondendenk wel dat ze het leuk vind dat we haar datum gekozen hebben voor ons wettelijk huwelijk!!!