Terug naar overzicht
We zijn er nog niet 100% aan uit maar ik maak er waarschijnlijk geen. Geld gespaard :) De meeste mensen smijten dat toch gewoon weg nadien!
Ik heb er ook al aan gedacht om zoiets gewoon weg te laten. Maar mijn papa hoort niet zo goed, en ik zou het heel jammer vinden voor hem als hij niets van onze viering zou verstaan :)
Dat is een feit maar je kan ook enkele boekjes voorzien. Enkel voor de mensen die moeten lezen bijvoorbeeld. Of zelfs gewoon één voor u papa!
hey, daar u papa niet goed hoort zou hij het toch kunnen volgen via het misboekje.
Als de gasten bij ons bevestigen voor het feest, zal ik ook even polsen of ze naar de kerk komen. Ik ga dit niet expliciet vragen op de uitnodiging.Onze ceremoniemeester zei ons dat je alle gasten (receptie, avondfeest, dessertbuffet en suite) optelt en deelt door 2 om het aantal misboekjes te berekenen. Mochten er toch meer mensen opdagen dan aantal misboekjes dan krijgen de laatste gasten per 2 een boekje.Ik vind persoonlijk zelf het misboekje telkens een leuk aandenken die ik bijhou (en gebruik om het mijne te maken om voor vriendinnen die inspiratie zoeken). Je moet dit niet duur maken. Je kan dit heel goedkoop laten kopiëren in een kopiecenter en zelf inbinden of laten nieten.
@Stéphanie: Ja dat is ook nog een idee, misschien enkel een beperkt aantal misboekjes voor de leden van de suite bvb.@Rebecca: Dat is hetgene waar ik net aan twijfel, of ik het al dan niet expliciet op de uitnodiging zou zetten. Net omdat ik ze zelf ga maken :) Ik vind het een mooi aandenken
Wji gaan 2 uitnodigingen maken: eentje voor kerk + receptie, en eentje voor ceremonie+ avondfeest. Op die manier houden we het aantal genodigden voor de ceremonie beperkt tot de dichtste mensen. Wij voorzien 100 boekjes voor 130 genodigden
ja wij maaken er geen ik vind het veel leuker zo .zo weeten de mensen niet wat er gaat komen.anders hebben ze het boekje al gelezen voor je binen komt en ik vind dan hebben de menssen meer interse in wat de pastoor zegt en ook naar de liedjes toe.anders zitten ze heelde tijd in dat boekje te kijken.en dat zou niets voor mij zijn
Ik wilde ook eerst een miniem aantal misboekjes laten drukken. Na rondvraag aan genodigden of ze dit effectief bijhouden, zei bijna iedereen JA dus tja, ik heb er 50 laten maken (125 euro) en blijf ik ermee zitten, dan deel ik ze wel uit hier op het forum!