Terug naar overzicht
ga ik even mee volgen :-)
Wij laten een bloemist de kerk versieren. Maar je kan evengoed een ballonnenwinkel dit laten doen of vrienden vragen met zelf gekochte deco dit te doen.
Wat ik mij eigenlijk afvraag is als je bvb. een ceremoniemeester inhuurt, kan die dan voor de decoratie in de kerk zorgen (die je bvb. zelf hebt gemaakt?), of behoort dat dan niet tot hun takenpakket?
Onze ceremoniemeester zou dit wel doen.
de moeilijkheid is dat de ceremoniemeester eigenlijk bijna tenalle tijden bij jullie is timing soms drank in schenken hulp voor de suite hulp bij fotoshoot dusbvb in mijn planning had hij geen tijd om nog eens de kerk te versieren ook een paar vriendinnen van mij hebben dat gedaan aan de hand van een plannetje en foto's. ook moet je rekening houden met het feit dat er smorgens een begraving kan zijn (hebben wij had !) hier door ipv heel de ochtend hadden ze 1 uurtje wat blijkbaar nu ook niet superveel is
Wij zullen dat door een bloemist laten doen, maar dat is wel familie van mijn toekomstige schoonzus. ;) Aangezien we daar zelf geen tijd voor zullen hebben die dag..