Terug naar overzicht
Dit kan ik alleen maar beamen. Een jurk kan zooo anders overkomen op jezelf dan op een model. Voor de liefhebbersn: hierover bestaat een item op het forum www.trouwshop.com Daar tonen ze ook de foto's. Dit geeft soms ongelooflijke verschillen. Zowel positief als negatief!!Groetjes!!
HeyHier nog iemand die dit kan beamen. Ik had mij zo gefixeerd op een jurk, en toen ik ze aanhad was het echt geen zicht.Maar toch mijn droomjurk gevonden in een stijl die ik normaal gezien nooit zou kiezen!!Groetjesnadia
Hey InekeTof dat je je jurk gevonden hebt ! Ik heb de mijne ook dit weekend gevonden en inderdaad, wat een verschil of je dat in een boekje ziet en echt aanhebt ! Zo was ik er rotvast van overtuigd dat het de pompadour van ian stuart zou worden (in mijn gedachten) Toen ik zo een model aanhad stond ik er voor geen meter mee. En ja , ook bij mij is het een jurk geworden helemaal anders dan ik gedacht had. Dus, niet twijfelen, gewoon gaan passen is de boodschap, dan weet je het direct. Vele groetjes, Christel
HoiIk ga volgende week ook gaan kijken voor mijn trouwkleed.Waar staat dat item op het forum van www.trouwshop.com ?GroetjesVeroniek20 07 2007
Hé,Vorige week zaterdag heb ik mijn kleed ook besteld. Uiteindelijk het eerste kleed wat'k heb aangehad...maar ik voel me er echt 'mij' in...best wel leuk!Groetjes!!!