Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor een intieme ceremonie in de feestzaal en we zouden het fijn vinden dit moment met jullie te delen.Graag ontmoeten we jullie dan ook om 17u30 in het RubenshofIndien dit niet haalbaar is, zien we jullie om 18u30 voor de start van ons feest!Maar dit kan volgens mij beter, alleen is mijn inspiratie momenteel op .En ik weet dat er op dit forum echt talenten verstopt zitten, dus graag jullie hulp!GroetjesKim
Hallo , Ikzelf zou hier niet echt voor gaan , omdat ik denk dat er dan veel mensen enkel voor het feest komen . Zou eerder iets zetten als bv . Wij hebben gekozen voor een intieme ceremonie en we zouden het fijn vinden om dit moment met jullie te delen .Dit is onze grootste wens , daarom ontmoeten we jullie graag om 17u30 in het Rubenshof , met aansluitend de start voor ons feest .Zo laat je hen niet echt een keuze , want het is och leuker al je genodigden ook op jullie ceremonie te hebben., niet ?Groetjes
Wij hebben ook een ceremonie aan de feestzaal, ook wij zetten enkel het startuur van de ceremonie op de uitnodiging. Er staat dan; welkom om x uur voor onze ceremonie met aansluitend avondfeest...
Wij doen het zoals Kelly..