Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereidingen septemberbruidjes

6-2-2013 22:54:16
Hallo dames,

morgen ga ik voor de eerste keer een proefkapsel doen. Best wel wat zenuwachtig, want ik heb verschrikkelijk haar. Voor de rest begint alles stilletjes wat vorm te krijgen. zaal en plaats voor ceremonie is in orde. Menu staat zo goed als vast. Fotograaf en dj zijn in orde. Proefdruk van de uitnodigingen is besteld, ringen zijn gekozen, lingerie is gearriveerd, enveloppendoos en schoenstickers zijn besteld, bruidsmeiden zijn opgemeten zodat we stof kunnen gaan halen. Aan het misboekje ben ik eindelijk stilletjes aan begonnen. Make-up staat vast voor mij, bruidsmeiden en de mama. Hopelijk deze maand eindelijk het ventje zen kostuum gaan kopen. De zoektocht naar bedankjes willen niet echt lukken. Net als de zoektocht naar auto's. Is echt belachelijk duur vind ik. Hoe staat het met jullie voorbereidingen?
Groetjes

tinne
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 817

Elke
19-10-2013
 Meld misbruik7-2-2013 7:52:10

Ik trouw in oktober maar sta nog belange niet zover als jou hoor. Zaal en dj zijn in orde en ik heb een kleed. Voila :) Maar ik ben ook nog maar een dikke maand verloofd. En ik stress ook absoluut niet.

Om maar te zeggen: ik denk niet dat je je zorgen moet maken, ik doe dat ook niet :) Goed bezig!

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 8:10:11

Wij staan nog altijd aan het begin van alles.. we hadden een zaal, maar is dan toch in het water gevallen.... dus opnieuw beginnen! :s
Mja, we zien wel.
Al goed voorbereid! Komt goed ;)

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 9:11:48

Ik trouw ook in september maar hebben wat meer werk denk ik.. Gisteren proefkapsel gehad, was mooi! 1 maart heb ik proef make up. Zaal en traiteur staan vast, ook DJ en fotograaf. Tafeldecoratie en uitnodigingen zijn we mee bezig, ook huwelijksreis offertes aan het opvragen.. Ik heb mijn kleed, lingerie en schoenen.. Auto hebben we al.. Denk dat het zowat is..

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 9:34:59

Hey,
wij trouwen ook in september en hebben het volgende al geregeld: zaal, kerk en pastoor (moeten woensdag op gesprek), gemeentehuis, fotograaf, ceremoniemeester, DJ, kapper en visagist, uitnodigingen zijn besteld net zoals de ringen. Onze gastenlijst is af, onze dagindeling ook, we hebben getuigen en bruidskindjes gevraagd. En ik heb mijn kleed!! Ik ga zaterdag kijken voor bruidslingerie en een vriendin van mij maakt mijn schoenen met de hand!
Volgende op het lijstje is de misviering maken en muzikanten zoeken!
We hebben ook een winkel gevonden waar we onze bedankjes gaan bestellen: de kaarskesprocessie.
Groetjes

Leila
21-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 11:01:00

oei jullie maken mij een beetje ongerustn ik sta nog niet zover als jullie en trouw ook in september.Dit hebben wij al :

- zaal
- kerk
- diaken
- DJ
- kleed
-kostuums gevonden maar moeten nog vastgelegd worden
- fotografen aan het zoeken

Ik vind het ook moeilijk iom een kapper en visagiste te vinden, ik vond er 1 die ik zeer goed vond uitzien, maar het is 225 euro voor mij alleen en dat vind ik wel veel geld ..

Ik vind het allemaal best wel moeilijk om knopen door te hakken

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 11:05:46

Hier ook september. Tinne als ik jou lijstje lees sta je al wel heel ver hoor =)
Bij ons in orde: feestzaal, kleed, fotograaf, ringen en locatie voor ceremonie. Dat is het zowat.
Morgen gaat men vriend kijken voor zijn kostuum bij Café costume, vind ik heel spannend. Wij hadden het idee van vervoer al opgeborgen (veel te duur) uiteindelijk heeft mijn broer ergens via via een auto voor het bruidspaar kunnen regelen. Misschien moet je ook eens rondhoren bij vrienden/familie? Er komt veel bij kijken he! Veel succes allemaal!

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 11:10:26

@ Leila: neem eens contact op met Graciela Rivera van ATTRATTIVA (www.attrattiva.be) Ik heb haar geboekt voor de 14e. Het kost bij mij 170 voor make-up en haar thuis en de proefsessies aan huis. En om mijn mama en zussen te laten doen kost het iets van een 50€, dus gaat nog vind ik!
Ik heb haar via dit forum gevonden, en tot nu toe niets dan lof! Ik heb een aantal foto's gezien en vond alles mooi, en het is een hele toffe!!
Groetjes!

Leila
21-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 11:56:51

dank je wel voor de tip, bekijk ik zeker eens !

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 12:59:44

Beauty & Afslankstudio Sofie Beliën bij Lummafit'ness
Zij doet mijn make-up en die van de bruidsmeisjes en de mama en ze komt aan huis. de dag zelf is het voor mij 85€, inc. losse wimpers. De proef is 45€ en de andere dames doet ze aan 15€ per persoon. Ik ben deze morgen naar de kapper geweest en heb 37 moeten betalen voor een proef en op de dag zelf is het dezelfde prijs. Deze middag de haartjes laten keuren door het ventje, resultaat= afgekeurd Dus nog maar wat andere dingen proberen. Nog veel planplezier. Ann, wat voor bedankjes heb je gekozen? Wij hebben onze uitnodigingen besteld bij de kaarskesprocessie.
Groetjes

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 13:10:56

@ Tinne: er zijn suuuperveel leuke bedankjes bij kaarskesprocessie. we hebben de keuze nu al beperkt tot 1) een chocoladereep met onze namen en datum of 2) kleine choco/confituurpotjes met namen en datum of 3) mentosrolletjes met namen en datum.
Groetjes!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 18:11:18

Hey mede september bruidjes:

ons OK lijstje:
- zaal
- DJ
- fotograaf
- kleed (!)
- datum mis
- helft versiering voor kerk (in de AVA gaan halen)
- gastenboek (feestviltjes)
- dassen voor suite besteld
- huwelijkreis gereserveerd

Work in progress:
- huwelijksviering
- uitnodigingen worden op dit moment ontworpen

To do:
- proef kaspel + make-up
- schoenen, juwelen, lingerie
- kostuum aanstaande
- bedankjes bestellen
- bloemen
- ringen

Een waarschijnlijk nog een miljoen andere to do dingen waar ik nu niet aan denk.

Ik denk dat wij wel goed zitten qua schema :-)

ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik8-3-2013 22:07:06

Amai als ik dit hier allemaal lees moet ik echt beginnen panikeren :-( Ok bij ons is: Zaal Dj Fotograaf Praatpaal Kaartjes bij de ontwerper Bedankjes Maar anders nog niks... Wanneer moeten we laatst best gaan voor ons kleed?

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik8-3-2013 22:29:21

Hey Ludivine,
ik heb mijn kleed eind december besteld. Ik heb In juli mijn eerste pas. Het duurt meestal wel enkele maanden voor je kleed arriveert in de winkel.
Groetjes

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik9-3-2013 0:16:36

Hier: zaal en fotograaf liggen vast. Nu op zoek naar dj en aan het kijken voor een reis. Wel asap kijken voor een kleed, maar ik ga voor outlet, dus dat moet nog goed lukken normaal gezien.

Al een ideetje voor een thema, maar nog niets uitgewerkt.
Ludivine: voor outlet maakt dat niet zo uit, dat krijg je vaak onmiddellijk mee. Dan moet je enkel denken aan de tijd voor het te laten aanpassen. Voor een nieuw kleed gok ik in april te bestellen? Dat kan altijd even duren.

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik16-3-2013 20:42:26

Hoi allemaal, hier begint het eindelijk in gang te schieten!

Zaal en fotograaf liggen vast. Trouwkleed gekocht (jeij)
Dinsdag naar dj. Thema is gekozen, dagplanning ongeveer in orde en de eerste stappen voor het gemeentehuis zijn gezet. Dus we zijn vertrokken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...