Nu Online
Momenteel zijn er 477 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volwassen bruidsmeisjes

6-2-2013 23:00:44
Hallo allemaal,
ik heb volwassen bruidsmeisjes. De ringbrenger is mijn ventje zijn petekindje dat dan anderhalf jaar is. Zijn er nog onder jullie die hiervoor gekozen hebben? En hoeveel bruidsmeisjes hebben jullie? Nu vroeg ik me af of het niet mooier zou zijn als we ook voor bruidsjonkers zouden zorgen. Dat ze per koppel de ceremonie binnen kunnen komen? Of mss is dit dan weer wat te Amerikaans? Iemand ideetjes?

tinne
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 870

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik6-2-2013 23:13:54

Wij hebben :
- ons zoontje van 4 dat de ringen brengt
- 3 bruidsdames (mijn zus en stiefdochter van beiden begin 20 en mijn getuige)
- tienerstiefzoon

De bruidsdames hebben allemaal dezelfde kleur jurk aan in dezelfde stof, maar wel een ander modelleke, en zullen een boeketje dragen. De jongens zullen een kostuum dragen met das in de kleur van de jurken.
Bij ons gaan ze niet per 2 binnenkomen op de ceremonie. Mijn ventje staat vooraan, en ik kom met mijn grootvader binnen.
Ik weet nog niet of ze gaan rechtstaan opzij naast ons tijdens de viering...

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik6-2-2013 23:21:19

Is allemaal zo moeilijk vind ik. Mijn beste vriendin is mijn getuige en 2 heel goede vriendinnen zijn mijn bruidsmeisjes. Ben aant twijfelen om er nog 1 te vragen. Qua kleding doe ik hetzelfde als jou. Mijn getuige haar kleedje is ook uit dezelfde stof. Ik heb dan precies het gevoel da ik zoveel volk rond me heb en men vriend alleen zijn getuige.

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik7-2-2013 7:49:29

Bij ons hebben we allebei 2 getuigen. Ik heb een vrouw en een man als getuige. De partner van mijn mannelijke getuige is mijn bruidsmeisje (26 jaar).

Mijn getuige en bruidsmeisje gaan dezelfde kleur dragen en zo mogelijk dezelfde stof. We gaan maandag hun kleedjes halen - ik hoop dat dit lukt. Want de een wil lang en de andere kort!! Hopelijk kan ik de tweede overtuigen voor lang!

De mannen gaan hun das enzo aangepast hebben aan de jurk van hun dame :-) het is ook de accent kleur van onze trouw

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik7-2-2013 7:52:59

Oh ja, en voor het binnenkomen, gaat iedereen de kerk binnen eerst. Ook de getuige van mijn ventje die vooraan gaan staan. Mijn vent komt dan binnen met zijn mama, en dan de papa van mijn ventje met mijn mama. Dan begint mijn muziek, en komen eerst mijn twee bruidsmeisjes samen (hun ventjes staan dus ook al binnen), en dan ikmet de papa :-)

ik ben er wel nog niet helemaal aan uit hoor hoe we dat gaan regelen met de muziek en zo, en of het toch niet mooier is om de mijn meisjes met hun man binnen te laten gaan... ik ga er nog even over nadenken.

Naast mijn ventje gaan dus zijn twee getuigen staan gedurende de ceremonie en bij mij mijn 2 getuige en mijn bruidsmeisje.

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 9:25:01

Ik heb 8 volwassen bruidsmeisjes die hetzelfde kleedje gaan dragen, en ze krijgen dan ook een boeketje. Ik zie het al volledig zitten :D ben neit van plan om er nog 8 mannen bij te nemen, de fotos zullen al druk genoeg zijn :p

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-2-2013 13:18:00

Ik had een groot bruidsmeisje (mijn nicht - 24) en zij had de mini versie van mijn bruidsboeket.
Mijn klein bruidsmeisje (toen 4 en dochtertje van de getuige van mijn man) had een bloemenmandje en heeft ook de ringen afgegeven.

groetjes en succes!
Sandra

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik8-2-2013 16:35:04

Vraagje, wat voor taken geven jullie de iets oudere bruidsmeisjes?

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik9-2-2013 13:15:41

Ze organiseren mee de vrijgezellen, maken deel uit van de fotoshoot, lezen voor op de ceremonie, dragen een boeket.. Meekomen naar het stadhuis zou ik ook leuk vinden, Alleen maar leuke dingen denk ik :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...