Nu Online
Momenteel zijn er 492 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelversiering

7-2-2013 8:19:07
hallo,
de zaal moeten wij zelf aankleden en nu zoek ik tafelversiering ( ongeveer 50 stuks) om bij de kaarsjes te zetten. Ik wil niet traditioneel een bloemstukje of een vaasje met bloemen in. Heeft er iemand een idee, ik wil het ook wel zelf maken!
groetjes mieke

mieke
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1118

krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 8:34:23

hallo mieke,
ik heb bij de action kaarsenhouders gekocht, rond van model maar ze bestaan uit allemaal zilveren bloemen naast elkaar.
Zodoende dat je geen bloemstukje moet hebben en geen goedkoop doorzichtig potje voor je kaarsje in te doen.
ik vond dit mooi ogen en heel schappelijk van prijs.
ze hebben ze in het zilver en goudkleurig.
mss kan jij ook ns in de action gaan neuzen, daar vind je vaak leuke dingen tegen een zeer voordelige prijs...
groetjes.

mieke
8-6-2013
 Meld misbruik7-2-2013 8:38:51

Dank je wel Krista, Ik was van plan om volgende week is in de action binnen te lopen. De zaal heeft theelichtjes dus wou ik er nog iets anders bij.
groetjes

krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 8:43:22

Dan kijk je maar ns bij de kandelaars Mieke ...
En als je die ik gekocht heb vind, dan laat je je mening maar weten of ik een goede keuze gemaakt heb ;-)
Het is altijd leuk om iemand anders mening ns te horen...
Groetjes

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 8:48:36

Heey,
als je op zoek bent om zelf tafelversiering te maken dan kan je veeeel inspiratie terug vinden op www.pinterest.com. Ik heb daar ook mijn ideeen opgedaan voor de tafelversiering, kerkversiering...

Groetjes!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 9:47:18

Ik ben van plan deze siperboompjes (http://www.trouwplaza.be/sierboompje.html ) te maken als 'centerpieces', maar dan in de themakleur van ons feest. Was me aan het afvragen of ik ze misschien eerst kon gebruiken in het gangpad van de kerk, en nadien meenemen naar de feestzaal... Maar kijk eens rond op trouwplaza.be in de doe-het-zelf rubrieken, je vindt er veel goede en simpele ideeën. Ook op www.marthastewartweddings.com heb ik al veel inspiratie opgedaan...

Succes ermee!

mieke
8-6-2013
 Meld misbruik13-2-2013 8:16:19

hey krista, ben gisteren in de action geweest en ik denk jouw tafelversiering gezien te hebben. Ik vind ze mooi maar er waren er maar een paar niet meer dus geen optie voor mij!
Heb wel van die rieten harten meegenomen en die moet mijn wederhelft verven in de themakleur van ons!
groetjes mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...