Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht trouwvervoer, liefst bus omg. Den Bosch

7-2-2013 11:34:05
Hallo allemaal,

Om mijn daggasten te vervoeren wil ik een bus regelen. Dit moet wel een leuke bus zijn want ik wil er zelf ook in mee rijden samen met mijn aanstaande.
Kennen jullie een goede firma die ook in brabant rijd?

Melanie
5-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 494

Reinhilda

Meld misbruik7-2-2013 15:44:33

Beste Melanie,

Ik zie dat je collega-bruidjes je oproep wel lezen, maar niet reageren.

Wij hebben een oldtimerbedrijf in Balen (België). Ik wil heel graag je trouwerij komen rijden in 's Hertogenbosch. Kijk even op je routeplanner. Wij wonen niet zo ver over de grens met Nederland. Laat me even een mailtje, dan geef ik je foto's van de bussen, je bent bij ons ook altijd welkom om naar de bussen te komen kijken en een kijkje te nemen in ons Feestwinkeltje. Misschien vindt je bij ons wel meer dan bussen alleen.
Mijn mailadres : reinhilda@deblauwvoet.be
Ik geef je eerst een offerte, zo kun je al even kijken of de centjes het toelaten.
Ik verheug me nu al op een trouwerij in : NEDERLAND.
Vriendelijke groeten,

Reinhilda

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik7-2-2013 16:05:12

Reinhilda,

Ik heb je een mail gestuurd

Kelly
11-5-2013
 Meld misbruik8-2-2013 14:48:33

wij hebben een bus van The London Bus Ceremony. :)

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik8-2-2013 15:07:07

Heb ergens anders een bus gevonden Kelly! bedankt voor de tip.
Wat voor soort bus heb je??

Kelly
11-5-2013
 Meld misbruik8-2-2013 21:10:02

Ok super! Wij hebben echt zo'n typische rode londense dubbeldekker , Bristol.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...