Terug naar overzicht
Hoelang duurt het bij het passen om de jurk aan te doen? Daar kan je denk ik al veel uit halen. Neem dan iets langer ivm evetuele zenuwen. 15 min.lijkt mij namelijk erg kort.
Ik had tijd gerekend van 08.00u tot 10.30u incl. make-up, haar, aankleden en slaapkamershoot (maar rond 10.15u was ik al beneden voor de video). Ik had wel enkel een rits, dus ik weet niet hoelang het duurt voor een jurk met knoopjes... Groetjes!
Ik heb juist even gebeld met de bruidswinkel en ze vertelde me dat 15min. voldoende is.Blijkbaar gaat het dichtmaken van die knopjes sneller dan ik dacht. Moest het toch iets langer duren, dan moeten ze mr even wachten :) Ten laatste om 9u55 moet ik klaar zijn.20 februari heb ik mijn eerste pas en proefmake-up/haar, kzalt is timen!
Met een rits is dat inderdaad redelijk snel denk ik (bij mij zal dat toch snel gaan) maar je suite gaat natuurlijk niet stipt om dat uur komen. Die komen vast wel wat vroeger. Als je dat niet erg vindt lijkt me de timing geen al te groot probleem.
in de bruidswinkel vertelde ze dat zo'n rijgsysteem wel wat langer duurt
Oh jah, ik had een jurk met rijgsysteem... geen rits dus, hoe kan ik dat nu vergeten! Maar ik vind je indeling met tijd ook prima zo. Groetjes!