Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte loper gezocht

7-2-2013 13:28:01
Hallo,

Wie weet waar ik witte lopers kan kopen/huren regio Limburg.
Of is er iemand die haar lopers weg doet?

Mvg,

Lore

Lore
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1014

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 14:29:57

http://www.rode-lopers.nl/Lopers.php

Daar kan je ze op bestellen in het aantal meter.
Je kan ook staaltjes aanvragen.. Dan zie je hoe het er gaat uitzien.. Ikzelf heb die voor ons nog niet besteld ;-)

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 14:46:58

styleyourwedding.be
Dacht 40€ voor ene van 35meter

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 14:50:19

Hij is 23meter heb net is gegeken. Hij is bedoeld om maar eenmalig te gebruiken, vandaar dat de prijs nog meevalt. groetjes

Reinhilda

Meld misbruik7-2-2013 15:36:02

Hallo Lore,

Je vraag sprong mij in het ook en natuurlijk was ik nieuwsgierig naar de reacties.

Ik heb zelf in Balen een Feestwinkeltje met allerlei spulletjes van envelloppedozen, ringkussens, ballonnen tot .... ceremoniemeesters en ben al geruime tijd op zoek naar mooie witte lopers. Het is van Amerika overgewaaid, zoals zovele dingen en de bruidjes willen deze lopers heel graag hebben. Het is ook uitzonderlijk mooi in de kerk. Maar.... wij kopen onze lopers kamerbreed, dit wil zeggen 4 meter breed : zo worden ze standaard gemaakt. Dan moeten we de lopers laten snijden op maat : 1.30 m breed of 1.40 m breed (dat is de keuze).

1.40 m breed is vaak te breed. maar in 4 meter heb je 2 keer 1.30 meter en 1 keer 1.40 meter. De machine moet natuurlijk de loper mooi recht snijden. Bij gekleurd tapijt is dit geen probleem, maar bij wit tapijt krijgen we zwarte randen aan het tapijt van de snijmachine. Onze groothandel weigert deze tapijten aan ons te leveren !!!!!

Nu zie ik dat de tapijten in Nederland 2 meter breed zijn !!! Zij laten ze niet snijden, maar... ze zijn veel te breed. Wil je ze smaller hebben moet je ze zelf snijden. Dit gaat dus niet. Neem het van mij aan.

Wij kopen daarom de witte lopers voorlopig niet in enkel rode lopers. Heel spijtig natuurlijk, want het is ook voor ons een gat in de markt.

Wees dus voorzichtig met bestellen.

Reinhilda

tash
21-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 18:20:08

de onze komt van rodeloper.nl en is ook wit. Is een meter breed en heeft helemaal geen zwarte aftekening aan de kanten. ook heel erg tevreden over de levering, ging allemaal heel vlot

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik7-2-2013 18:51:06

Heeft iemand al eens zo'n witte loper besteld op style your wedding?
Ik vind het best oke dat die maar één keer kan dienen.. maar ik wil niet dat ie bijna doorzichtig is ofz...

Groetjes

Reinhilda

Meld misbruik7-2-2013 19:09:59

Beste,

Ik wil nog even reageren. Ik heb jaren ervaring in het vak. Je hebt 1.30m nodig om naast elkaar te kunnen lopen, zeker met een grote jurk.
Meet het gangpad in de kerk even na.

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik7-2-2013 21:13:10

Hi Tash,
Is de kwaliteit van de witte loper van "rodeloper.nl" van goede kwalteit? Heb je met beschermfolie genomen?
Ik zou dit ook graag voor mijn huwelijk bestellen maar ik heb een beetje schrik dat dit direct vuil gaat zijn als iedereen hierover binnen gaat wandelen...

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik7-2-2013 21:18:00

Bedankt , voor de vele reacties. Het is idd maar voor 1dag. En of het nu goede kwaliteit is of niet, wit is na 1 dag zo vuil dat je hem toch moet weg gooien. Dus ik ga met deze handige tips eens opzoek. Bedankt.

tash
21-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 6:55:33

sofie,
bij ons is de loper in een soort van vilttapijt. De meeste sites hebben lopers in een soort van papier maar dat lijkt me wat te dun, als mensen er met fijne naaldhakjes over lopen ben ik wat bang dat het gaatjes gaat maken. Wij hebben geen beschermfolie omdat de loper voor binnen wordt gebruikt tijdens de viering

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik8-2-2013 7:58:02

bij ons is het ook de bedoeling om deze binnen te gebruiken (en miss een heel klein stukje buiten aangezien hij anders te lang gaat zijn). maar als mensen van buiten komen en hier al op lopen voordat de bruid en bruidegom er zijn dan is het misschien al niet meer mooi? ik heb hier een beetje schrik voor...

tash
21-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 16:10:45

hey sofie,
Bij ons moeten ze eerst een stukje stappen binnen in het complex vooraleer ze aan onze trouwzaal (waar tevens ook onze viering wordt gehouden) komen. Dus voor ons is het niet echt een probleem dat die vuil gaat worden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...