Terug naar overzicht
Ik weet niet of er veel bruidswinkels zijn waar je zonder afspraak echt "welkom" bent. Ik zou gewoon eens op internet naar sites van verschillende merken gaan, en zien welke stijl je het meest aanspreekt.Dan kan je misschien zoeken (of vragen op een forum ;-) waar ze een bepaald merk verkopen.En dan zou ik een afspraak maken bij een bruidswinkel, want het wil dan nog niet zeggen dat je je moet vastpinnen op dat merk. De meeste bruidswinkels hebben toch wel een ruimer aanbod van merken.groetjesKatrien25 daagjes getrouwd
Hey SofieIk heb ook eerst naar verschillende sites gaan zien (oa. Linea Raffaelli, Rembo, Marylise, ...)Dan had ik een afspraak gemaakt, gewoon om is te zien. Ik was van plan om enkele winkels te doen voor ik definitief zou beslissen.Toen ik in de 1e winkel echter een kleedje van marylise aanhad, heb ik niet meer verder gezocht want dit was mijn "wauwjurk"!!!Je gaat toch wel het beste altijd 6 maand op voorhand kijken voor een trouwjurk. Op de site van linx vind je een tabel waar je kan zien wanneer je het best voor een pasbeurt gaat.Ik trouw in juni 2007 en ben begin deze maand gaan zien!!Groetjes en succes in je zoektochtnadia
Hallo,ik had al wel veel op internet foto's bekeken en had helemaal voor ogen wat ik wou. Winkels bezoeken en afspraken maken vond ik zowat een stap in het donker. Ik ben gewoon naar een opendeurdag gegaan van een bruidszaak die me wel aansprak. Ik legde uit wat ik ongeveer wou. Ik was bijlange nog niet van plan te kiezen laat staan te kopen. Maar opeens had ik 'mijn kleed' aan. Geloof me, als je het aan trekt voel je het. Het wijst zichzelf uit. Opendeurdagen verlagen de drempel wel, die ervaring heb ik toch gehad.Groetjes en veel succes,Isabel