Terug naar overzicht
Hallo Tinne, dat lijkt me wel leuk, en zeker origineel :) maar zouden jullie tijdens jullie huwelijksnacht niet liever alleen zijn?
heyIk heb daar al aan gedacht wij hebben een slaapkamer voor ons eigen !oke das niet hetzelfde maar we vertrekken de dag daarna op huwelijksreis en dan hebben we 3weken aan een stuk een huwelijksnacht !!
lijkt me super!
Lijkt super tof! Bel je eens naar CP om te kijken of dit mogelijk is? Zijn natuurlijk ook veel dingen waar je moet over nadenken.bvb. - inkleding van de cottage voor feest te geven?- mogelijkheid tot bestellen van traiteur?- inkleding van de ceremonie, in het park? Op een mooi bossig plaatsje? Afhuren?- ...
Geen ervaring maar klinkt super!
Leuk idee, al zou ik niet voor centerparcs gaan, huisjes zijn meestal zo afgeleefd....ik zou dan eerder voor een vakantiehuis gaan aan de kust of de Ardennen....kan je een fikse wandeling maken, een terrasje hier en daar, een spel op strand, bos spel, quiz over jullie.....
of in de efteling? Maar doe vooral wat je graag wil!
echt leuk idee hoor!!!!
Tof idee! Als je CP op voorhand verwittigd kunnen zij je cottage ook versieren en zo... En als ze weten dat 't voor een trouw is zullen ze jullie wel in een vernieuwde cottage zetten denk ik. Wij hebben er ooit een jubileum gevierd, we kwamen toe in een versierde cottage met extra verrassing. Heel tof.
Het is misschien raar maar ook superorigineel, intiem en gezellig :)Het is tenslotte jullie dag. Ik zou inderdaad Center Parcs op voorhand verwittigen, misschien krijg je wel wat extra's los...
Idd lijkt leuk, wat anderen ervan vinden is opzich niet belangrijk. Zolang JULLIE het maar een top idee vinden, want het is tenslotte jullie dag! Succes nog.
Hoi, ik vind dit een schitterend idee! Echt waar. Wij zijn zelf grote CP-fans en zijn de dag na ons huwelijk daar dan ook een weekje geweest. Met ons zoontje van 2 uiteraard. Bij aankomst stond er in de cottage een fles champagne klaar en een briefje met gelukwensen. Als je hier voor belt denk ik dat ze hun uiterste best zullen doen! Groetjes,