Nu Online
Momenteel zijn er 492 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

septemberbruidjes? :)

7-2-2013 16:09:50
Hey allemaal!
vraagje aan septemberbruidjes, hoe ver zitten jullie al met voorbereiding?
ben al paar keer gaan zien voor kleed, en nog maar 1gevonden dat echt woaw was, maar was natuurlijk tduurste. Frustrerend ....
Laat maar weten, en nog heel veel succes en plezier voor iedereen natuurlijk :D

sofie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 631

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:19:44

Hey Sofie,
er is juist een topic gelanceerd voor septemberbruidjes: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=470931&su...
Daar staan al verschillende reacties!!
Groetjes

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:23:40

Hallo Sofie,
leuke trouwdatum
Wij hebben de zaal, menu ligt zo goed als vast. Hier houden we ook onze ceremonie.Gastenlijst is bijna af. Fotograaf en dj zijn in orde. Ringen zijn besteld.Mijn kleedje is besteld, lingerie heb ik. Proefdruk van de uitnodigingen is besteld. Bruidsmeisjes zijn opgemeten voor hun jurkjes. Make-up ligt vast voor mij bruidsmeisjes en de mama. Enveloppendoos en schoenenstickers zijn deze week geleverd. En aan de ceremonie ben ik stilletjes aan begonnen.Vandaag ben ik voor de eerste keer mijn haren gaan laten doen, maar het ventje heeft het afgekeurd
Groetjes en nog veel planplezier!

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:29:06

aha, dat had ik niet gezien :)

En Tinne amai, druk bezig al... ik wou dat we ook al zover zaten...
Nog veel succes (hopelijk wordt het geen 'heuse' vrijdag de dertiende :) )

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 16:43:10

Hey Sofie, denk dat wij ongeveer even ver staan. Zaal is geboekt, fotograaf is geregeld, paar keer jurken gaan passen en zaten er al al heel leuke tussen, maar nog niet DE ultieme jurk. Zijn al bij de priester geweest en langzaam aan het misboekje bezig, maar that's it... Nog een heel lange lijst te gaan :-) Maar geen paniek, mijn doel voor mezelf is no stress, just fun :-)

Groetjes!

Charlotte
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2013 20:26:39

Hey Sofie
13/09/2013 is bij ons ook de grote dag!
We hebben al enkele zaken gedaan maar er moet nog veel gebeuren. De zaal is geregeld en dj voor 90%.Mijn kleedje en onze ringen zijn besteld. De Kerk en het vervoer liggen vast. De foto's zullen genomen worden door een goeie maat van ons... Dus we hebben ook nog heel wat te doen zoals de uitnodigingen, kostuum ventje, lingerie en schoenen, de viering en misboekje, decoratie, menu.....
Nog veel plezier en succes bij het plannen!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...