Terug naar overzicht
Hallo Nathalie, Wij zijn in oktober naar de vorige proefavond van Ma Kwizien geweest en trouwen ook in het fabriekspand. We hebben hen puur op vertrouwen gekozen want hadden nog nooit een feest meegemaakt waar zij alles verzorgden. Ik kan je zeggen, wij zijn zeer blij terug naar huis gegaan, want na de proefavond waren we ervan overtuigd dat we zeker de juiste keuze hadden gemaakt! Zorg maar dat je veel honger hebt, want de hoeveelheid eten is enorm...en zeer lekker! Veel plezier en geniet ervan! Groetjes
Wij zijn nog op zoek naar een feestzaal... We dachten dat het fabriekspand veel te groot zou zijn... Hoe doen jullie het dan met het gezellig maken? Delen jullie de zaal in dmv doeken ofzo? Is het niet erg duur om de zaal te versieren?Weten jullie ook de huurprijs voor het fabriekspand? Ivm ma kwizien, in welke prijs-richting zitten jullie daar per persoon? Veel vraagjes he... Wij trouwen op 14/12/13 dus hebben nog wel efkes tijd...
Hey Heidi, leuk om te horen! Ik ben al benieuwd! Wij hebben eigenlijk ook nog nooit naar een feest geweest waar zij de catering deden maar door de commentaren te lezen ook beetje op vertrouwen gekozen..Sofie, wij zouden ongeveer 150 mensen uitnodigen voor avondfeest en een 70 tal voor receptie. In het fabriekspand werken ze met beuken, dat wil zeggen dat ze kijken naar het aantal personen en de stukken afzetten met doeken want inderdaad de volledige zaal is veel te groot. De tafels en stoelen (lage) zijn inbegrepen in de huurprijs (deze bedraagt 1250 euro voor een vrijdag, zaterdag is meer). Wij willen ook werken met hoge tafels en deze kunnen we daar huren aan heel redelijke prijzen... zij vragen 10 euro zonder BTW en een verhuurbedrijf vraagt er 50, om maar een verschil te zeggen... decoratie op tafels ga ik zelf doen, ga zelf bloemstukjes maken en voor theelichtjes zorgen...Ma kwizien is heel redelijk hoor qua prijs, wij zitten aan ongeveer 75 euro per persoon met drinken bij zoveel ze willen... groetjes en veel succes met de zoektocht!
Bedankt, dit is wel verhelderend ;-) Bij ons zou het om een zaterdag gaan... enig idee wat ze dan vragen?
Hey Sofie!Wij trouwen volgend jaar in het fabriekspand op een zaterdag en dit komt op €1750.Als je dit jaar nog wil trouwen zou ik maar heel snel zij want voor volgend jaar in maart was er maar 1 weekend meer vrij! Groetjes,Charlyn
Wil je niet ontmoedigen maar dit jaar was er ook niks meer vrij op zaterdag...
Heb idd net reactie gehad dat onze datum (14dec2013) reeds bezet is.Ben nu aan't kijken voor de roode poorte. We waren al gaan kijken en vonden het heel mooi, maar nu weet ik de prijs niet meer... Iemand enig idee?
Wij gingen dinsdag kijken en zaalhuur is daar 1650, zonder tafels en stoelen. Veel succes x