TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
7-9-2013
|
7-2-2013 20:58:42
Moeilijk eh. Ik heb ook al zoveel liedjes aant beluisteren geweest en ik zou het echt niet weten. Ik ga wel da liedje van Areta Franklin (I say a little prayer for you) nemen denk ik,das ni zo stijf en een plezant nummer.
|
|
joris
26-7-2013
|
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
7-2-2013 23:34:38
- intrede bruidegom en suite - Canon in D, Pachelbel - intrede bruid en vader - Rest of my life, Bruno Mars - na vergevingsmoment - A heart that forgives, Kevin Levar - na eerste lezing - The prayer, Jessica Sanchez - tijdens ondertekenen huwelijksregister - I say a little prayer, gospel - na voorbeden - Oh Happy days - na dankwoord aan onze ouders - A parent's prayer, Steven Curtis Chapman - uitrede kerk - I do, Colbie Caillat
|
|
Ann
14-9-2013
|
7-2-2013 23:47:27
Wij weten het nog niet allemaal, maar kanshebbers zijn deze: * http://www.youtube.com/watch?v=olr9vY7FFs0* wonderwall maar in de versie van Ed Sheeran * yiruma * de soundtrack van de gladiator (now we are free) want dat is de lievelingsfilm van mijn vriend. dit spelen we wss als iedereen naar buiten gaat. en ik zou toch ook nog graag een aantal klassieke stukken willen aangezien ik dat zelf graag hoor zoals bv voor de intrede: trumpet voluntary. We zien nog wel!! Groetjes!
|
|
joris
26-7-2013
|
|
|
caroline
1-6-2013
|
8-2-2013 8:00:01
@joris wij hebben hetzelfde intredelied :), kheb wel een iets andere versie gekozen : strings quartet ny, staat ook op you tube.
Andere liedjes:
Unforgettable, nkc
I want to hold your hand, versie across the universe
Cant take my Eyes off of you versie lauren hill
Jason mraz im yours
Uittredelied kerk: Glenn Miller in the mood 2elied
|
|
Elke
4-5-2013
|
8-2-2013 9:44:18
nog een heel toepasselijk en minder gekend: ik zal jou man zijn - raymond van het Groenewoud.
|
|
tine
7-9-2013
|
8-2-2013 14:35:03
wij kiezen voor redelijk klassieke liedjes maar toch mooi, voorbeelden: - Replay: niemand - Cindy Lauper: True Colours - Raymond van het Groenewoud: ik zal jou man zijn - Michael Jackson: speechless
Moeilijk soms om de 'perfecte' liedjes op het 'perfecte' moment te kiezen hé :) Ik wil altijd dat de liedjes en hun tekst ook echt toepasselijk zijn op het moment... Bv. bij binnenkomen bruid begint use somebody van kings of leon te spelen... verwijzend naar elkaar dat we wel iemand kunnen gebruiken :) bv. Michael Jackson: Speechless na onze trouwgeloften omdat we elkaar gewoon sprakeloos maken...
Ik volg dit item alvast mee op!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|