Terug naar overzicht
Hoi Maartje,Ik heb al gemerkt dat de trouwjurken op deze site eigenlijk vrij oude collecties van die merken zijn, dus het zou best kunnen dat dat model gewoon niet meer te verkrijgen is.Maar misschien zijn er binnen de nieuwe collectie van 'creation jolie' wel gelijkaardige jurken te vinden?Ik kan je echter niet helpen met een verdeler in België.nog veel succes met je zoektoch !groetjes,Karolien
Ik vind jouw nummer ook niet terug op de website!Greet02/06/07
http://www.wijtrouwen.com/gowns/detail.asp?ontwerper_na...
het raadsel is inderdaad opgelostde ontwerpers hebben me teruggestuurd dat het inderdaad zeer oude trouwjurken zijn, meer dan zeven jaar zelfs en dat ze dus inderdaad niet meer verkrijgbaar zijnMevrouw ging naar wijtrouwen.com mailen met de vraag om de site even up to date te houdenthx voor jullie antwoorden;=)
Het merk creation jolie is te verkrijgen bij bruidshuis steven in torhout.Met vriendelijke groetenCindy.Ik zie ook een jurk graag van die collectie en ik heb de bevestiging gekregen dat ze de jurk verkopen.
hoi Maartje De website van leijten creations is www.leijtencreations.com daar zul je waarschijnlijk wel de nieuwte collectie zien. Is trouwens een Nederlandse firma. Ze hebben inderdaad bij bruidskedij steven in Torhout dit merk en ook bij couture Ann in Aalst. Groetjes Saskia