Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel Sanderling De Pinte

25-10-2006 14:10:30
Dag trouwers,
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen, ons oog is gevallen op Kasteel Sanderling in De Pinte. Aangezien we beiden in Engeland wonen kunnen we momenteel ons weinig voorstellen van deze locatie.
Vandaar deze oproep,
Zijn er mensen die deze locatie kennen? Zo ja, kun je ons iets vertellen over de sfeer, de kwaliteit van het eten en de bediening, de organisatie, uitzicht en omgeving? Zijn er mensen die daar hun feest gegeven hebben en wat was jullie ervaring? Alle info meer dan welkom
Alvast bedankt, Evelien en Paul

evelien
17-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2106

Erna

Meld misbruik25-10-2006 21:47:44

Beslist een aanrader. Heel vriendelijke mensen, prachtige locatie voor reeceptie buiten, schitterend wat eten betreft. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat de zaal in feite wat smal is, maar dat is geen probleem. Alvast veel succes!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik26-10-2006 9:26:00

Hey,

Het is een heel mooie zaal. Je kan ook echt de trap afkomen om de zaal binnen te komen.
Toen we de zaal zijn gaan bekijken kregen we champagne en receptiehapjes. Lekker en mooi gepresenteerd (en hebben we nergens anders gekregen).
De bloemen zijn inbegrepen evenals 2 menukaarten per tafel (als ik me niet vergis). Iedereen krijgt ook een kleine attentie mee naar huis (een doosje met muntjes).

Ik ken de verantwoordelijke en het is iemand die zelf graag alles tot in de puntjes geregeld ziet en naar mijn mening goede smaak heeft. Ze zal er alles aan doen om het feest tot een goed einde te brengen.
Iedereen is daar ook zeer vriendelijk.

Ik vrees juist dat er in de zomermaanden geen zaterdagen meer vrij zullen zijn, maar misschien moet je daar eens voor informeren.

Wij hebben heel lang getwijfeld tussen Kasteel Sanderling, Salons Roskam en Kasteel van Saffelaere. We hebben uiteindelijk voor het Kasteel van Saffelaere gekozen (omdat je daar meer een 'kasteelgevoel' hebt).

Veel succes!!!

Groetjes, Sissi

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik26-10-2006 20:57:13

Wij zijn ook naar kasteel Sanderling gaan zien. Wij hebben er nooit feesten in mee gemaakt dus naar kwaliteit van het eten kan ik niets zeggen. De tafels stonden wel al gedekt en alles zag er tot in de puntjes goed uit. Mooi interieur, mooie tafeldecoraties. De zaal is inderdaad iets té lang en smal maar dat hindert enkel indien je echt met veel mensen zou zijn.
Ik vond dat de buitenkant van het kasteel wel een opknapbeurt kon gebruiken, maar als ik mij niet vergis was dat ook het volgende waarin zij zelf zouden investeren. Dus tegen volgende zomer zal dat minder goede puntje waarschijnlijk ook al weggewerkt zijn.

Veel succes!
Lobke

PS. Ook wij hebben uiteindelijk voor kasteel van Saffelaere gekozen.

johanna
1-9-2007
 Meld misbruik27-10-2006 15:08:58

Wijhebben lang getwijfeld tussen Kasteel Sanderling en Kasteel van Saffelaere. Sanderling is een mooie zaal, Flamant-stijl en heel gezellig met een aanpalende zithoek. Foto's vind je terug op hun site. Alleen vonden we ze ook wat smal en een heel kleine dansvloer in het midden. Het interieur zelf sprak me meer aan dan Saffelaere maar daar heb je wel een brede zaal die ons meer mogelijkheden biedt gezien ons aantal genodigden. Wat het eten betreft kan ik niet oordelen. Ik denk dat het moeilijk zal zijn om referenties te vinden aangezien het nieuwe uitbaters zijn sinds begin dit jaar en ze mij meegedeeld hebben dat ze dit jaar niet veel trouwfeesten hadden. De vorige kok was wel een gevestigde waarde maar daar heb je nu niks meer aan hé...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info