Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sophie sposa

8-2-2013 14:55:12
Hier ben ik terug (weer met schoenen)
Na eindeloos googlen ben ik bij het merk sophie sposa uitgekomen (die hebben er wel leuke met lage hak ) Maar ik vind nergens waar ik deze kan kopen... (buiten online-winkels in nederland)

Iemand een idee? En in welke prijsklasse mag ik deze verwachten?

Debbie
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 736

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik8-2-2013 15:16:50

Ik heb gekeken maar kan zo ook niets voor je vinden. Zijn wel hele leuke schoenen!
Hebben ze zoiets niet bij een bruidszaak?

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik8-2-2013 15:46:10

je moet es kijkn op de site De bruidswinkel ze kosten rond de 200 euro

sharon
6-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 20:26:55

ik volg even mee, sommige vind je in de bruidszaken,maar zijn meerstal de hele hoge hakken,en als je daar de ganse dag moet op rondlopen mij niet gezien :-)heb er aangehad bij mn jurk voor een half uurtje,en voetjes deden verschrikkelijk pijn,de verkoopster probeerde mij te overhalen om een nylon kousje nat te maken en te zeggen dat de pijn wel zou overgaan,maar ik spreek uit ervaring,als je schoen al pijn doet als je ze even aanhebt,trust me dan zullen ze nooit comfortabel zitten! been there done that... ;-)
succes met je verdere zoektocht! x

Kat
7-9-2013
 Meld misbruik9-2-2013 23:34:30

Hey! Zie net op de site van Gabrielli (Roeselare) dat ze daar schoenen van Sophie Sposa hebben: http://www.gabrielli-roeselare.be/index_nl.html

Hopelijk helpt dit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...