Terug naar overzicht
11 u kerk: is dat uur al goedgekeurd door jullie pastoor? Meestal is er in de voormiddag geen huwelijksviering omdat er eventueel nog een begrafenis zou kunnen plaats vinden (en dat kan je natuurlijk niet voorzien).Ik zou dit uur best eerst nakijken bij de pastoor.
30 min bij gemeentehuis is voldoende en voor de kerk is het ook ok. Tziet er goed uit :)
IK MIS JE TROUWKLEED
Maar 1,5 uur uittrekken voor make-up en haar voor jezelf, 2 dames en 2 kindjes is echt te weinig. Reken maar zeker 2uur!45min. tussen wet en kerk is perfect. 1u30 voor de kerk en begroeting is ook goed.Je trekt te weinig tijd uit voor je fotoshoot in de namiddag! Voor de receptie moet je zeker 30min. op voorhand er zijn. Zo kun je rustig bekomen op de locatie en om 15u45 al gaan klaarstaan, want er zijn altijd gasten die vroeger komen.Reken maar dat je om 20u00 pas aan tafel kunt gaan.
Hey,Het klinkt waanzinnig leuk allemaal maar ook ongelofelijk druk.Eerlijk gezegd. Ik zou er zelfs niet aan beginnen op deze manier.Voor enkel mezelf, haar, make-up en kleed aandoen, trek ik al 2u30 - 3u uit.Toch veel succes!
Dat wordt een drukke dag! Ik zie nergens grote problemen behalve 's morgens.. Kapper en make up van zoveel dames op zo korte tijd? Wordt heel erg haasten volgens mij. Ik doe dit op 3uur (7u kapper, 10u ophalen bruidegom).
ja, mijn haar zal al +/- 1uur duren, en dan nog make-up... voor kleedje lingerie juwelen aan te doen reken ik een kwartier...dus voor de bruid 2u rekenen, de visagiste zal wel al aan de rest beginnen als ik er nog niet ben...