Terug naar overzicht
Ik trouw 27 september en heb mijn schoenen en lingerie al... alles wat ik kan gedaan hebben, is gedaan denk ik... als je mama geen tijd heeft, kan je het niet vragen aan een vriendin? Ik ben mijn lingerie eerlijk gezegd alleen gaan kopen en schoenen via internet besteldgroetjes
Hallo, Mijn dochter trouwt op 3augustusZij heeft haar schoenen en lingerie al 1 jaar geleden gekocht en heeft nu zaterdag haar1ste pas Ik vind ook , minder stress met alles wat je al hebt .Voor de juiste lingerie te vinden is het soms ook een lange zoektocht .Zeker doen dus !Groetjes
Ik trouw 20juli en heb mijn schoenen al van 1september
Ik heb mijn 1e pas eind februari en heb pas vorige week mijn lingerie gekocht en schoenen besteld... Maar ik zou nu ook wel niet wachten tot de week voor je eerste pas om stress te vermijden :). Maar een kleine maand ervoor lijkt me wel ok hoor, je kan op het gemak al eens rondkijken wat je goesting is. Ik ben er ook alleen omgeweest trouwens.
Ik ga nu voor beiden beginnen uitkijken op mijn gemak. 1e pas is maar in juni, maar ik ben graag tijdig.Hoe minder stress, hoe beter.
Ik trouw 1 juni en mijn lingerie heb ik al van november en schoenen ben ik weekje geleden gaan kiezen, wilde dit al gedaan hebben. Er zijn nog genoeg ander dinge die geregeld moete worden. Groetjes
Hoi Nathalie, Ik persoonlijk vind niet dat je op de trouw van je broer moet wachten, jij mag ook uitkijken naar jou trouw...Ik ben alleen gegaan en ik heb mijn trouwschoenen en lingerie in alle rust gekozen...Voor mijn jurk heb ik hulp gehad van mijn getuigen (mijn 2 beste vriendinnen) maar voor lingerie en schoenen ben ik alleen op mijn gemakje geweest.Doe waar jij je goed bij voelt ...Veel succes en doe niet onder voor de trouw van jouw broer.. Jij mag nu al genieten, je moet niet wachten tot erna ;-)Groetjes, Krista
Bij de schoenenwinkel vertelden ze ons dat het nu echt dé moment is voor trouwschoenen! De collectie is nu binnen en het kan blijkbaar snel gaan. Ik zou dus ook niet wachten. Stel dat je maat dan niet meer voorradig is en bijbestellen duurt te lang dan heb je problemen bij de eerste pas.
Ik heb vorige week mijn lingerie gekocht en ik moet op 20/02 kleedje gaan passen, normaal moet ik hem volgende week hebben. Schoenen kocht ik in de winkel van mijn kleed (Linea Raffaelli) heel gemakkelijk want je ben zeker dat het de juist kleur is, wel duurder waarschijnlijk, maar het zijn supergemakkelijke schoenen....