Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen en lingerie

8-2-2013 16:26:45
Ik was van plan om binnenkort eens te gaan kijken voor bruidsschoenen en lingerie. Ik vroeg dit aan mijn moeder of ze mee wou gaan. Maar ze zei dat ik daar nog moet voor wachten, want dat het nog veel te vroeg is.
Mijn broer trouwt 2 maand voor ons, en ze wil eerst alles voor die trouw regelen en dan pas aan de onze denken...

Maar ik zei haar dan dat ik wel zeker lingerie en schoenen nodig heb tegen april (want dan 1e pas).

Stel dat ik er maar in april zou omgaan, zou dit dan niet te laat zijn?

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 758

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 17:04:46

Ik trouw 27 september en heb mijn schoenen en lingerie al... alles wat ik kan gedaan hebben, is gedaan denk ik... als je mama geen tijd heeft, kan je het niet vragen aan een vriendin? Ik ben mijn lingerie eerlijk gezegd alleen gaan kopen en schoenen via internet besteld

groetjes

Brigitte

Meld misbruik8-2-2013 17:16:20

Hallo,

Mijn dochter trouwt op 3augustus
Zij heeft haar schoenen en lingerie al 1 jaar geleden gekocht en heeft nu zaterdag haar1ste pas
Ik vind ook , minder stress met alles wat je al hebt .
Voor de juiste lingerie te vinden is het soms ook een lange zoektocht .
Zeker doen dus !

Groetjes

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik8-2-2013 17:19:52

Ik trouw 20juli en heb mijn schoenen al van 1september

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik8-2-2013 18:07:12

Ik heb mijn 1e pas eind februari en heb pas vorige week mijn lingerie gekocht en schoenen besteld... Maar ik zou nu ook wel niet wachten tot de week voor je eerste pas om stress te vermijden :). Maar een kleine maand ervoor lijkt me wel ok hoor, je kan op het gemak al eens rondkijken wat je goesting is. Ik ben er ook alleen omgeweest trouwens.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik8-2-2013 18:17:07

Ik ga nu voor beiden beginnen uitkijken op mijn gemak. 1e pas is maar in juni, maar ik ben graag tijdig.
Hoe minder stress, hoe beter.

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik8-2-2013 19:48:38

Ik trouw 1 juni en mijn lingerie heb ik al van november en schoenen ben ik weekje geleden gaan kiezen, wilde dit al gedaan hebben. Er zijn nog genoeg ander dinge die geregeld moete worden. Groetjes

krista
9-8-2013
 Meld misbruik8-2-2013 19:52:30

Hoi Nathalie,
Ik persoonlijk vind niet dat je op de trouw van je broer moet wachten, jij mag ook uitkijken naar jou trouw...
Ik ben alleen gegaan en ik heb mijn trouwschoenen en lingerie in alle rust gekozen...
Voor mijn jurk heb ik hulp gehad van mijn getuigen (mijn 2 beste vriendinnen) maar voor lingerie en schoenen ben ik alleen op mijn gemakje geweest.
Doe waar jij je goed bij voelt ...
Veel succes en doe niet onder voor de trouw van jouw broer.. Jij mag nu al genieten, je moet niet wachten tot erna ;-)
Groetjes, Krista

Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik9-2-2013 8:40:22

Bij de schoenenwinkel vertelden ze ons dat het nu echt dé moment is voor trouwschoenen! De collectie is nu binnen en het kan blijkbaar snel gaan. Ik zou dus ook niet wachten. Stel dat je maat dan niet meer voorradig is en bijbestellen duurt te lang dan heb je problemen bij de eerste pas.

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik9-2-2013 9:37:15

Ik heb vorige week mijn lingerie gekocht en ik moet op 20/02 kleedje gaan passen, normaal moet ik hem volgende week hebben. Schoenen kocht ik in de winkel van mijn kleed (Linea Raffaelli) heel gemakkelijk want je ben zeker dat het de juist kleur is, wel duurder waarschijnlijk, maar het zijn supergemakkelijke schoenen....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...