Terug naar overzicht
Fijn om te horen! Wij gaan binnen 2 weken. Ik vind het wel spannend want heb echt geen idee waar hij mooi mee staat en hij is nog erger.... Dus hoop dat hij ook wat modellen kan passen en dat het zo snel duidelijk zal worden.
Super om dat te lezen. Mijn vriend gaat binnenkort daar ook eens zien samen met zijn moeder. Ik ga niet mee :)
Heyhey,Mijn man heeft daar ook zijn kostuum laten maken voor ons huwelijk en het zat echt super! Je zag toch wel het verschil tussen een op maat gemaakt pak of gewoon een park dat je kan kopen in de winkel. Zeker als ze geen standaard maat hebben.Groetjes
HeyOok mijn vriend is super enthousiast thuis gekomen van een eerste bezoek daar!Begin volgende maand gaat hij met zijn vader en getuige een hele namiddag maten gaan opnemen, want ze willen alledrie daar hun kostuum laten maken :-)Niet twijfelen dus om een bezoek te brengen :-)En o ja ik zou tijdig contact opnemen want twee weken geleden de afspraak gemaakt en eerstvolgende vrije plaats was begin maart...
Kostuum begint inderdaad vanaf 400 euro. Maar voor een 3 delig pak, dwz met gilet moet je rekenen 800 à 900 euro.