Terug naar overzicht
WOW!!! Da's een kei-mooie jurk!!!!! Met de juwelen kan ik je niet helpen, hangt beetje af van je smaak? Al zou ik eerder opteren voor ketting dan voor beide, maar WAT EEN PRACHTIG KLEED! :) Het mag gezegd worden...
Ik zou enkel oorringen aandoen :-) En idd, mooi kleedje, knappe rug!
Ik zou ook gaan voor oorringen zonder halsketting. Het speciale decolleté en de details op de rug + daar nog eens een ketting bij zou een beetje te veel van het goede zijn, denk ik persoonlijk :)
Hier ook de voorkeur voor enkel oorbellen en eventueel een armband. De voorkant geeft is al heel mooi en stijlvol en de achterkant is natuurlijk al indrukwekkend van zijn eigen! Mooie keuze!
Ik dacht ook enkel een (grotere?) oorbel. Hangt er ook van af of je je haar opsteekt of niet. Bij los haar mag zeker een langere oorbel. En eventueel een armband.Mooi kleedje!
Ik zou ook eerder voor alleen oorbellen gaan, en die mogen dan zelfs wat zwaarder zijn naar mijn goesting. Echt een prachtig kleed, heeft wat mij betreft geen ketting nodig, de rug is een ketting op zich :-) Mooi!!
Ik volg.....
ben van dezelfde mening en die van hierboven! Prachtig kleed met een prachtige rug die op zich al een juweel is!
WOW, ook zoals hierboven zou ik enkel oorringen aandoen! Mega mooi kleedje!
Enkel oorbellen. Wat een mooi mooi mooooiii kleed!
Ik zou ook gaan voor iets langere oorbellen en een armband. Als je toch een halsketting zou nemen, zou ik wel iets kleins nemen die niet teveel opvalt.