Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke lingerie

9-2-2013 15:04:23
Bruidjes ...
Kunnen jullie mij wat tips geven ..
Stilaan begint de zoektocht naar lingerie. Moet de eerste keer gaan passen midden april. Nu, ik heb TOTAAL geen idee welke richting ik uit wil.
Zelf draag ik het liefst zo basis mogelijk (sportief).
Maar, mijn jurk is van kant, diepe uitsnijding in de rug.
Volgens de dame van de winkel, moet ik sowieso aandacht besteden aan mijn boezem want die is er nauwelijks
Vraag mijn nu af :
- eenvoudig setje in katoen in bijv. huidkleurig of lichtroze
- ondergoed dat corrigerend werkt en uit een stuk bestaat
- van die kipfilets die je tegen je borst kleeft (ken de naam niet)
- strapless BH

Peggy
30-11-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 807

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik9-2-2013 15:24:08

als je zegt dat je nauwelijks een boezem hebt zou ik gaan voor een strapless push-up zodat je toch een beetje volume krijgt. Er bestaan ook van die bh's met een vulling in...

Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik9-2-2013 16:06:33

Je hebt ook kornets die laag zijn uitgesneden in de rug, speciaal voor bruidjes.

Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik9-2-2013 16:07:27

Sorry, de spellingcorrector was me voor. Ik bedoelde korset.

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik9-2-2013 16:52:31

hahaha, kipfilets!!! ik heb ook geen welgevormde boezem, ik heb een gewone voorgevormde bh strapless voor onder mijn kleedje, een push-up strapless?? ik weet niet als dat veel resultaat heeft, ik dacht dat een push-up altijd met lijstjes was? ev. kan je nog vulling nemen?

groetjes en veel succes!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik9-2-2013 17:24:48

Ik zou persoonlijk nooit een push up bh kopen! Dat zit totaal niet comfortabel vind ik ook al is mijn boezem van de kleine kant :-) ik ben er gelukkig mee en ik vind dat je u zelf moet blijven, nu ja das mijn mening... ik heb dan ook een gewone bh strapless gekocht, niks te push up!
die kipfilets zijn mss een oplossing, heb ik hier thuis ook liggen maar vind dat nu niet bepaald sexy als je uw man dan wil verrassen op het einde van de avond, denk dat een lingeriesetje meer wordt geapprecieerd :-) en ik weet ook niet of dat wel de hele dag blijft zitten

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik9-2-2013 18:05:50

Ik zit met hetzelfde probleem qua boezem, maar denk dat ik toch voor een klein beetje "push" ga gaan :-)
Ik heb een kleed met opstaande kraag dat dicht is in de nek, dus moet ook een strapless dragen en heb daar een beetje schrik voor dat die gaat afzakken. Of bestaan er BH's die blijven 'kleven'?

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik9-2-2013 20:21:56

Bij mij hetzelfde probleem en lig er wat wakker van aangezien ik verschillende sites las dat je al wat groter van boezem moet zijn om een strapless te kunnen dragen. Drie keer raden wat voor jurk ik heb...

Ik had zo'n "maximizer" strapless gekocht in de Hunkemöller, en ok, je krijgt er een ferm pakske bij, maar comfortabel is het niet. Het ziet er ook enorm onnatuurlijk uit bij mij.

Uiteindelijk een voorgevormde strapless push-up gevonden van Chantelle, en die zit enorm comfortabel maar veel "push-up" is er toch niet aan. Met kipfilets heb ik nog geen ervaring :p

Mijn tip: kies voor het comfortabele en hetgeen waar je je zelfzeker in voelt. Het moet natuurlijk aanvoelen. Uiteindelijk ben je wie je bent :)

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik10-2-2013 10:17:58

Hey !
Gisteren ben ik ook naar de lingeriewinkel geweest voor mijn trouwlingerie.
Ik had ook niet de indruk met die gewone strapless bh's dat dat een mooie "vorm" gaf.
Het was precies gewoon plat :) terwijl ik dat met mijn gewone bh's niet heb.
De verkoopster gaf me dan een push up, niet dat ik dan het gevoel had dat het echt push up was... Maar ze zei als ik mijn kleed ga aandoen dat zowiezo tegen de bh zal drukken en je dan een meer push up effect zal creeren.
Ik mag gelukkig de bh's meenemen om te passen bij mijn kleed zonder dat ik ze moet kopen.
Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Peggy
30-11-2013
 Meld misbruik10-2-2013 12:30:13

mmm, best dan maar eens naar een goede lingerie-zaak gaan ..

voor mij moet de boel ook niet ontploffen hoor .. wat ik niet heb, kan ik niet toveren. maar, je mag toch zien dat ik een dame ben :o))
normaal gezien draag ik nooit strapless bh's omdat ik altijd denk dat ze gaan zakken tot aan mijn navel.
zijn er nog dingen waar je op moet letten als je een kanten jurk draagt ?
waarschijnlijk zo basic mogelijk qua bh/ondergoed zonder al te veel franjes

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik10-2-2013 13:23:18

@ Peggy,
Ik zou inderdaad basic nemen onder een kanten jurk, anders jeukt het misschien te veel en voelt het niet goed aan.

Bij mij zittten er lusjes in mijn kleed waar ik mijn bh kan insteken zodat deze op zijn plaats blijft zitten. Aan de strapless is ook een goede strook silicone zodat deze goed blijft plakken. Dan is het enkel nog een zaak van een goed aangepaste jurk :)

Peggy
30-11-2013
 Meld misbruik15-2-2013 14:35:40

heb mijn foto nog eens goed bekeken.

heb echt een probleem ... mijn rug is zoooooo diep uitgesneden dat ik volgens mij geen enkele BH kan dragen ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...