Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwkleed ook in een outlet gevonden en ben daar nog steeds superblij mee :)
Ja ik ben daar ook gaan kijken en het is inderdaad heel hard de moeite! Ben heel blij voor je dat je je kleed gevonden hebt. Geniet ervan! Ik heb er maanden over gedaan.
Hallo ChrisjeLeuk dat je je kleed gevonden hebt! Ikzelf vind dit een zeer mooi kleed dat je gekocht hebt. Hadden ze er nog een exemplaar van? In welke maat heb je het gekocht?
Ik heb het gekocht in 48, maar ze gaan het wat innemen want ik had eigenlijk een 46 nodig... Tzijn wel kleine maten want in gewone kleren heb ik een 42 :DIk weet niet of er nog waren daarvan, ik heb zelf niet veel in re rekken gekeken, vooral de mevrouw van de winkel en mijn zus. Ik heb nog andere modellen aangehad die ook heel mooi waren maar die wat minder bij mij pasten. Ga zeker maar eens kijken, het is de moeite! Als het kleed da je mooi vindt 1 maatje te klein of 1 maatje te groot is kunnen ze dit nog aanpassen :) en voor die prijs mogen ze al veel naaiwerk hebben aan 30 euro per uur :)
hallo. Is deze winkel ook open op vrijdag??
ja, het staat niet op de website, maar wel op de deur :)ik weet wel de uren niet...