Terug naar overzicht
Ik heb ze gekocht zonder een staal te hebben van mijn kleed. Heb ze dan ook via internet besteld en er mij aan gewaagd zeg maar. Ik heb ze dan gekregen en ze aan het staal gehouden en het was mooi! Ik heb ook een ivoorkleurig kleed en schoenen zijn volgens website cremekleurig.. Ik denk ook dat het te zien is hoe je kleed eruit ziet hoor, ik heb een A- jurk dus mijn schoenen zitten "verstopt" onder mijn kleed en zie je dus niet..Ik ben ook bij Gabrielli geweest in Roeselare omdat ik ook verliefd was op de Melanie van Elsa coloured shoes maar na mijn bezoek ga ik er nooit meer terug, vind ze er echt niet vriendelijk eerlijk gezegd maar ja je moet niet naar mij luisteren hé want ik heb al gelezen dat sommige mensen ze wel vriendelijk vinden, hangt mss af van wie je hebt...veel succes alleszins!
Ik ben ook bij Gabrielli in Roeselare geweest. Je hebt er alleszins enorm veel keuze. Ik heb er mijn schoentjes van Luca Renzi gekocht.Qua vriendelijkheid moet je geluk hebben welke verkoopster je hebt. Eerst hadden wij de mevrouw die al beneden bezig was, en die was zeer vriendelijk.Maar omdat het te druk was, heeft ze een andere verkoopster gevraagd om ons te helpen, en die was inderdaad heel wat minder vriendelijk.Ik had een staaltje van mijn kleed, maar was dat natuurlijk vergeten. Ik heb het er ook op gewaagd. Uiteindelijk liggen al die kleuren een beetje in dezelfde lijn hoor vind ik, alleen moet je bij een ivoorkleurig kleed geen wit-witte schoenen kopen natuurlijk.
Hallo, Onze dochter heeft haar schoenen gekocht bij " Van Loock "in Zandhoven .Zeer zacht leder uit Italie .Iets duurdere prijsklasse , maar het is toch belangrijk dat je geen zere voetjes hebt op je trouwdag . Het zijn tinten die bij ieder trouwkleed passen , je hebt geen staaltje nodig .Wij hebben ze ook gekocht zonder staaltje , en ze waren perfect van kleur Veel plezier met de zoektocht
Hey,ik heb mijn schoenen gekocht zonder staal van mijn kleed.tip:in Roeselare is een heel mooie bruidswinkel en schoenenwinkel voor op bruidskledij.grtjes
hallo ik heb mijn jurk gekocht in roeselare in robel en mijn schoen heb ik gevonden in oostende ook een hele mooie winkel van trouwkledij en ze zitten heel goed ook ruime keuze en heb 75 euro betaald