Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoenen

9-2-2013 17:07:57
Naar aanleiding van mijn vorig bericht, ga ik er toch alleen op uit gaan om schoenen te zoeken. Als mijn moeder niet wil meegaan, moet ze maar thuisblijven :-)
Ik weet dat mijn kleed ivoorkleurig is. Zou ik het erop wagen, om zonder staal van de stof van mijn kleed, op zoek te gaan naar schoenen. Of heb je toch een staal nodig.

Ik zie heel graag Elsa Coloured Shoes, maar ben nu aan het twijfelen... Ga ik eerst naar de bruidswinkel waar ik mijn kleed gekocht heb (Couture Ann, Aalst) of ga ik eerst naar Gabrielli (Roeselare).

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 692

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik9-2-2013 17:19:40

Ik heb ze gekocht zonder een staal te hebben van mijn kleed. Heb ze dan ook via internet besteld en er mij aan gewaagd zeg maar. Ik heb ze dan gekregen en ze aan het staal gehouden en het was mooi! Ik heb ook een ivoorkleurig kleed en schoenen zijn volgens website cremekleurig.. Ik denk ook dat het te zien is hoe je kleed eruit ziet hoor, ik heb een A- jurk dus mijn schoenen zitten "verstopt" onder mijn kleed en zie je dus niet..

Ik ben ook bij Gabrielli geweest in Roeselare omdat ik ook verliefd was op de Melanie van Elsa coloured shoes maar na mijn bezoek ga ik er nooit meer terug, vind ze er echt niet vriendelijk eerlijk gezegd maar ja je moet niet naar mij luisteren hé want ik heb al gelezen dat sommige mensen ze wel vriendelijk vinden, hangt mss af van wie je hebt...

veel succes alleszins!

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik9-2-2013 19:10:17

Ik ben ook bij Gabrielli in Roeselare geweest. Je hebt er alleszins enorm veel keuze. Ik heb er mijn schoentjes van Luca Renzi gekocht.
Qua vriendelijkheid moet je geluk hebben welke verkoopster je hebt. Eerst hadden wij de mevrouw die al beneden bezig was, en die was zeer vriendelijk.
Maar omdat het te druk was, heeft ze een andere verkoopster gevraagd om ons te helpen, en die was inderdaad heel wat minder vriendelijk.

Ik had een staaltje van mijn kleed, maar was dat natuurlijk vergeten. Ik heb het er ook op gewaagd. Uiteindelijk liggen al die kleuren een beetje in dezelfde lijn hoor vind ik, alleen moet je bij een ivoorkleurig kleed geen wit-witte schoenen kopen natuurlijk.

Brigitte

Meld misbruik10-2-2013 14:23:08

Hallo,

Onze dochter heeft haar schoenen gekocht bij " Van Loock "in Zandhoven .
Zeer zacht leder uit Italie .
Iets duurdere prijsklasse , maar het is toch belangrijk dat je geen zere voetjes hebt op je trouwdag .
Het zijn tinten die bij ieder trouwkleed passen , je hebt geen staaltje nodig .
Wij hebben ze ook gekocht zonder staaltje , en ze waren perfect van kleur

Veel plezier met de zoektocht

AUDREY
24-5-2013
 Meld misbruik10-2-2013 19:59:52

Hey,ik heb mijn schoenen gekocht zonder staal van mijn kleed.tip:in Roeselare is een heel mooie bruidswinkel en schoenenwinkel voor op bruidskledij.grtjes

ameye
20-4-2013
 Meld misbruik11-2-2013 17:17:11

hallo ik heb mijn jurk gekocht in roeselare in robel en mijn schoen heb ik gevonden in oostende ook een hele mooie winkel van trouwkledij en ze zitten heel goed ook ruime keuze en heb 75 euro betaald

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...